Scrapblog-Karin

zondag 15 augustus 2010

Zomaar

Gisteravond heb ik weer heerlijk zitten scrappen. Met behulp van sketch #115 van het Friday Sketchers blog heb ik dit 'zomaar' kaartje gemaakt. Het kleuren met de copics gaat steeds beter, en ik vind het ook steeds leuker om te doen! Ik heb Secretive Tilda met de volgende copics ingekleurd:
Huid: E50-E51-E93
Haren: E44-E43-E42-E41
Broek: E43-E42-E41
Bloemen: YG17-R32-R35
T'shirt: R85-R83-R82
Het papier dat ik heb gebruikt is van October Afternoon, Fly a Kite. Het labeltje heb ik zelf geprint, de swirl komt van Zva Creative en de roosjes zijn van Wild Orchid Crafts.
Yesterday evening I made this card with sketch #115 from the Friday Sketchers blog. I used my copics to color secretive Tilda. The paper is from October Afternoon, Fly a Kite. I used a Zva Creative swirls and I bought the roses at the Wild Orchid Craft shop.

Veel liefs, Karin

5 reacties:

Creaties-thuis zei

Ziet er super leuk uit. Ik ben nog niet zo handig met de copics, maar alziende leerd men.
Groetjes, Heleen

Marjan zei

Dat kleuren gaat je heel goed af, als ik het zo zie! Heel mooi kaartje geworden, met mooie kleuren!

Romy zei

Je stempelafdrukjes zien er inderdaad steeds mooier ingekleurd uit. Wauw!! Zo goed kan ik dat nog niet hoor. En het is sowieso een supermooi kaartje!

Yvonne zei

mooi kaartje geworden!

Carole zei

What a lovely card - love the sweet Tilda :)
Thanks for joining us at FS.
Carole :)

Een reactie posten