Scrapblog-Karin

zaterdag 14 augustus 2010

Ik ben zo blij.......

.....want vandaag is de postbode geweest met dit geweldige pakketje!
Via een tip van Nicole heb ik via Marlous van Doe-a-ding een heel mooi prijsje gekregen voor deze 2 Copic kubussen en 20 copic sketch markers. In elke kubus kunnen 36 markers. Ik ben er zo onwijs blij. Ik heb nog 24 plekjes over....dus die zullen ook snel gevuld gaan worden..want ik vind de sketch markers echt super! Zoveel fijner dan de Derwent potloden. Ik heb de hele middag zitten kleuren, en echt, oefening baart kunst!
Fijne avond, liefs Karin

2 reacties:

Marjan zei

Leuk voor je, joh! Het ziet er mooi overzichterlijk uit en ik kan me wel voorstellen dat je er heel blij mee bent, Karin.

Groetjes en kleur ze! :)

Eveline zei

ze zien er superhandig uit !!!
veel plezier ermee !

groetjes
eveline

Een reactie posten