Scrapblog-Karin

zondag 8 augustus 2010

Dutch Card Lovers #56

Alle vakantiezooi is weer opgeruimd, de caravan staat weer schoon in de stalling, de was is weggewerkt. Morgen moeten we weer gaan werken (...hoezo geen zin....) dus vandaag nog even lekker rustig aan gedaan. En dus heb ik heerlijk zitten scrappen. Ik heb de sketch gebruikt van Dutch Card Lovers. Het papier is van de Summer Squash Soup van Jillibean Soup. De roosjes heb ik voor mijn vakantie gekocht bij Wild Orchid Crafts. Wat een superwinkel, prachtige roosjes en voor heel weinig geld. En ik had alles binnen 1 week in huis. Daar ga ik zeker nog eens een bestelling plaatsen!
Tilda heb ik ingekleurd met de volgende copics:
Huid: E50-E51-E93
Jurk: YG93-YG95-YG97
Haar, mandje en schoenen: E44-E43-E42
Roosjes:R83-R81
Fijne zondag, liefs Karin

6 reacties:

Romy zei

Wat heb je de Tilda mooi ingekleurd! Zo te zien gaat het kleuren met Copics je al heel goed af. Prachtig kaartje! En heel veel succes morgen met werken, ik kan me goed voorstellen dat je daar nog niet zo'n zin in hebt.

Angelique zei

Wat een schatje!!

Grtjes Angelique

Marjan zei

Ahh, echt een snoepje!! Je hebt je laatste vrije dagje goed benut. Kan me voorstellen dat je er geen zin in had, ik ben nu aan mijn laatste vakantieweek begonnen en sta ook helemaal niet te trappelen om weer te beginnen. Succes met de challenge!

PatriciaKleijn zei

Wat een fleurig kaarje zeg :D

*Kus Patries*

Angèle zei

Echt een lievertje en zo mooi gekleurd! Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet met DCL.

Gr. Angèle

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een schitterende kaart karin en zo mooi ingekleurd. En ook het papier vindt ik helemaal geweldig! :))
Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

Een reactie posten