Scrapblog-Karin

zaterdag 28 augustus 2010

Happy Birthday

Oh, wat heb ik lekker geslapen vannacht in ons nieuwe bed! We hebben sinds gister een Auping Boxspring, want ons oude bed van 10 jaar was echt op! Ik moet nog wel even wennen aan het nieuwe hoofdkussen, maar dat komt goed!
Ik heb gistermiddag met de sketch van 2 Sketches 4 You dit verjaardagskaartje gemaakt. Ik heb was restjes papier gebruikt van Jillibean Soup papier. De stempel is van CC Design, de letterstickers zijn van Basic Grey, swirls van Zva Creative en de bloemen van Prima Marketing.
Het regent en onweert hier weer flink, dus het wordt een heerlijke scrapmiddag!
Fijne dag, liefs Karin

7 reacties:

Marjan zei

Scahttig kaartje, mooi gemaakt en erg leuke papier heb je gebruikt!

Klinkt goed, jullie nieuwe bed. Ik zit op een nieuw matras te wachten, ook na tien jaar. Mijn rug zal er blij mee zijn, hoop ik.
Kussens... praat me er niet van. Vroeger sliep ik op elk kussen moeiteloos in, tegenwoordig is dat heel anders. Ik ga nu maar weer voor een kapok kussen kijken.

Groed weekend! Marjan

Ilonka zei

hoi Karin, wat een prachtig kaartje is dit.

Groetjes Ilonka

Romy zei

Je hebt in ieder geval goed gebruik gemaakt van het scrapweer:) En je kaartje is heel erg mooi en lekker fris van kleur. Dat stempeltje is ook zo mooi ingekleurd!

Jullie nieuwe bed klinkt goed. Ik ben zelf nog op zoek naar een nieuw hoofdkussen...na een paar jaar is het mijne wel heel erg dun geworden. Het voelt net alsof ik zonder kussen slaap;)

sam zei

erg leuk kaartje! leuke kleurtjes heb je gebruikt!

Laura Davis zei

Super cute!
Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

Annemarie en Merit zei

wat een schattig kaartje. Vele fijne slaapuurtjes toegewenst op je nieuwe matras.

Stacey Schafer zei

so cute!

Een reactie posten