Scrapblog-Karin

woensdag 18 augustus 2010

Veel Liefs

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt met de sketch van Card Patterns, #77. Ik ben lekker op dreef met mijn copics en kan er dan ook geen genoeg van krijgen! Het papier dat ik heb gebruikt is van Bella Blvd, de roosjes zijn van Wild Orchid Crafts.
Voor 'Tilda with Veil' heb ik de volgende copics gebruikt:
Huid: E50-E51-E93
Haren/schoenen: E44-E43-E42
Jurkje: B01-B00-B000
Bloemen: YG17-R32-R35
I made this card today with sketch #77 from the Card Patterns blog. I just love my new copics, I can't get enough of them! I used Bella Blvd papers, I bought the roses at Wild Orchid Crafts.
Fijne avond, liefs Karin

8 reacties:

Marjan zei

Ik hoor dat het verslavend kan werken, die Copics.. pas je op Karin?? :)

Maar het resultaat van je werk is er weer naar, hoor! Mooi!

groetjes, Marjan

Creaties-thuis zei

Hoi hoi, ik vind het een super lief kaartje geworden! Groetjes, Heleen

Romy zei

Wat mooi zeg, die oranje details en de mooie roosjes. Heel mooi stempeltje (en mooi ingekleurd!) trouwens!

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig kaartje afdrukje heel lief en mooi ingekleurd.

CraftyC zei

Beautiful card Karin, pretty colours!
Clairex

Fia zei

Echt een lieverdje en het stempeltje is zo schattig!!!
Wat kan jij mooi inkleuren zeg!!!

sam zei

erg leuk kaartje! Tilda ziet er heel schattig uit!

Lea zei

Hallo Karin,
Ik zag dat je volger was geworden op mijn blog, nieuwsgierig als ik ben kom ik hier ook maar eens een kijkje nemen...
Je maakt erg leuke dingen. Deze kaart met Bella papier is ook erg leuk!
groetjes Lea

Een reactie posten