Scrapblog-Karin

dinsdag 24 augustus 2010

Verhuisd

De eerste schooldag zit er weer op voor de meiden. Het is weer even wennen, vroeg opstaan, 4x heen en weer naar school, deze week gaat ook het sporten weer beginnen, maar gelukkig hebben ze het wel weer leuk gehad! Voor mij dus weer wat extra tijd om lekker te scrappen. Dit kaartje heb ik gemaakt met de sketch van Dutch Card Lovers.
Het papier dat ik heb gebruikt is van Jillibean, de letters zijn van Basic Grey en de bloemen zijn van Prima Marketing.
Fijne dag, liefs Karin

7 reacties:

Marjan zei

Ja, dat is weer heel anders, dat gewone leven.Maar voordeel is dat jij meer tijd hebt voor je hobby.
Ik vind je kaartje helemaal leuk!!

Groetjes, Marjan

Romy zei

School is inderdaad weer even wennen. Nog maar een paar daagjes en ik moet ook alweer:( Je hebt in ieder geval wel goed gebruik gemaakt van dat beetje extra scraptijd:) Heel gaaf kaartje!

Anoniem zei

wat een leuk kaartje, deze koop ik van je voor Rene en Debby, liefs mama

Jolanda Cuper zei

Hallo karin,
Ik kom via DCL op jou blog. Wat grappig om te zien dat jij een webwinkel met kaarten hebt! Erg leuk idee! Maar ik koop natuurlijk niets want ik maak ze liever zelf hi hi.Maar je hebt wel prachtige kaarten!
Groetjes Jolanda.

Rosalien Zwackhalen zei

Leuk gedaan!:) En schitterend papier heb je gebruikt.:)
Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

anja curvers zei

Leuk hoor en dat papier blijft gewoon prachtig. Hier moeten ze nog een weekje en eerlijk gezegd scrap ik nu veel meer want als het gewone leventje weer begint dan is het brengen ophalen en alles op tijd.

Leuk dat je hebt meegedaan met DCL.

Angèle zei

Mooi kaartje zeg! Die vogelhuisjes zijn zo schattig!
Leuk dat je meedoet metDCL.

Groetjes, Angèle

Een reactie posten