Scrapblog-Karin

maandag 16 augustus 2010

Fijne Vakantie

Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn schoonzusje Debby, die in september nog lekker met een vriendin op vakantie gaat. Ik heb gebruik gemaakt van sketch #57 van Dutch Card Lovers.
Het papier is van October Afternoon, Fly a Kite. Ik heb het kaartje vrij simpel gehouden met wat bloemetjes omdat ik het papier al vrij druk vond. De bloemen zijn van Prima Marketing.
Pilot Edwin heb ik gekleurd met de volgende copics:
Huid: E50-E51-E93
Pak: B01-B00-B000 en N4-N2-N0
Haar/schoenen/koffer/stropdas: E44-E43-E41
De copics zijn bij het koffertje iets uitgelopen en omdat ik nog geen colorless blender heb, heb ik het maar even zo gelaten.....en nu maar hopen dat Debby het niet zal zien!
Veel liefs, Karin

8 reacties:

Marjan zei

Mooi!Ik snap waarom je het rustig hebt gehouden. Het achtergrond papier met de letterjes combineert heel mooi met de rest!

Romy zei

Dit zijn nog eens echte vakantiekleurtjes en met dat stempeltje erbij wordt het al helemaal leuk. Het mag dan vrij rustig zijn, het kaartje is gewoon helemaal af zo!

Rosalien Zwackhalen zei

Wat ontzettend leuk gedaan, mooie kleuren en een geweldige afbeelding van Edwin. Die had ik nog niet gezien.;) Helemaal toppie!
Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

anja curvers zei

Prachtig kaartje hoor bedankt voor het meedoen bij DCL.

sam zei

wat een super leuk kaartje! vind m helemaal geweldig!

Angèle zei

Echt heel leuk dit kaartje. De kleuren-combi vind ik zo mooi! Leuk dat je meedoet met DCL.

Gr. Angèle

Annemarie en Merit zei

Hallo Karin,

Wat een leuke kaarten maak je zeg we hebben ook eens even op jou blog aan het rondneuzen geweest.
We gaan je volgen hoor.

groetjes Annemarie en Merit

miriam zei

Mooie en leuke kaart en wat mooi ingekleurd

bedankt voor je deelname aan DCL

groetjes miriam

Een reactie posten