Scrapblog-Karin

donderdag 5 augustus 2010

We zijn weer terug!

Na een heerlijke vakantie in Vias, Zuid-Frankrijk zijn we dinsdagavond laat thuisgekomen. Het was een supervakantie, heerlijk weer gehad.
We hebben veel bij het zwembad gezeten, aan het strand. We zijn dagjes weggeweest, we hebben dus heerlijk genoten met z'n viertjes. Eigenlijk hadden we nog geen zin om naar huis te gaan, maar ja, aan alle leuke dingen moet een einde komen!
We hebben rond de 550 foto's gemaakt, dus een aantal zal ik gaan scrappen, en een aantal zal ik ik een digitaal fotoboek gaan verwerken.
Ik heb voor de tent ook heerlijk kunnen oefenen met mijn copics, dus als alle was gedaan is en de caravan weer schoon in de stalling staat, ga ik weer lekker aan de slag met kaartjes en lay-outs!
Veel liefs Karin

7 reacties:

Anoniem zei

dat ziet er helemaal leuk uit! krijg ook al weer zin in vakantie, maar ik ben al geweest. 550 foto's??? kun je even vooruit met scrappen!! geniet nog maar lekker even na zou ik zeggen.
Groetjes Danielle

Danielle zei

o ja, mijn eerste reactie pakte hij automatisch van mijn oude blog, maar ik heb dus een nieuw blog gemaakt ivm allerlei blogproblemen, hoop ik je daar ook te zien!
Groetjes Danielle

Marjan zei

Leuke foto hoor, die collage met al die lachende gezichten! Veel foto's! Leuk, ik maak ook altijd een digitaal fotoboek, vind dat zo mooi!
Scrappen is niet te doen met zoveel foto's tenslotte.
Succes met de schoonmaak en we zien je LO's en kaarten wel weer verschijnen.

Groetjes, Marjan

Romy zei

Wat een leuke foto's allemaal! Zo te zien hebben jullie het inderdaad heerlijk gehad. Welkom terug en veel scrapplezier met je copics en nieuwe scrapfoto's;)

Ilonka zei

Welkom thuis en wat een mooie vakantie foto,s
Zo te zien hebben jullie je erg vermaakt.

groetjes Ilonka

Angelique zei

Welkom terug en wat een leuke foto's. Ziet er allemaal heel erg goed uit.

Grtjes Angelique

blogvanco zei

Leuke foto's Karin ! Je kunt weer aan de slag, haha. Jeetje 550 foto's ...

Een reactie posten