Scrapblog-Karin

donderdag 26 augustus 2010

Samenwonen

Dit weekend gaan we mijn broer verhuizen, hij gaat samenwonen met Debby! Zoals jullie misschien weten heeft Debby helaas geen lang leven meer, maar ze wil dat nog wel heel erg graag delen met mijn broer, en hij natuurlijk ook met haar! En daarom heb ik dit kaartje gemaakt voor ze! Ik heb de sketch gebruikt van Mojo Monday, #153. Het papier is van Jillibean Soup, en de letters zijn stickers van Basic Grey.
Omdat ik zo lekker op dreef was met deze sketch, en ik de sketch zo leuk vond, heb ik gelijk nog maar een kaartje gemaakt voor in mijn winkeltje! Ook voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van Jillibean Soup papier, Basic Grey letters, en het lint heb ik gekocht bij Wild Orchid Crafts. Ik heb een rol gekocht van 30!!! meter voor ongeveer 2,50 euro, dus voorlopig heb ik nog heel veel lint..hahaha!!!
***
This week I made 2 cards with sketch #153 from the Mojo Monday blog. The first card is for my brother and sister-in-law who will move together this weekend....and the other card is for my little webshop.
I used Jillibean Soup papers for both cards and Basic Grey letters.
***
Fijne dag, liefs Karin

5 reacties:

Jolara zei

super leuk ! GR joyce

Anoniem zei

wat een leuk kaartje, die varkentjes vind ik het leukste,heel apart, wat een creativiteit toch! mama

Marjan zei

Ik vind ze alleebi onwijs leuk!!

En wat goedkoop, dat lint!!

Groetjes, Marjan

Margot zei

superleuke kaarten, vooral die met die varkens :)

Romy zei

Jeetje wat is dat vreselijk om te horen van Debby. Maar ik vind het wel een prachtig idee dat ze nu hun leven samen gaan delen en dit mooie kaartje is ook een heel erg lief gebaar voor hen. Je andere kaartje ziet er ook erg mooi uit.

Een reactie posten