Scrapblog-Karin

vrijdag 13 augustus 2010

Mojo Monday

Gister heb ik heerlijk zitten scrappen, de meiden hebben zich heerlijk vermaakt in hun hut (lees: de hele woonkamer..ik had nog een kleine plekje aan de eettafel over....), dus een lekker rustig dagje! Dit kaartje heb ik gemaakt met sketch #150 van het Mojo Monday blog. Ik heb de sketch gedraaid, want dan kwam het iets beter uit! Het papier is van Belle Blvd, de stempel is digitaal en heb ik van het internet, het lintje komt van de markt en de bloemen zijn van Prima Marketing.
I made this card with sketch #150 from the Mojo Monday blog. I twisted the sketch for the card. I used Bella Blvd papers, a digital stamp and Prima Marketing flowers.

De LO van de avondvierdaagse heb ik ook gister afgemaakt. De meiden waren zo trots op de medailles, daar moest een scrap van gemaakt worden! En wat is opa trots op zijn meiden, en wat heeft hij het leuk gevonden om mee te lopen! Ik heb Jillibean Soup papier gebruikt, thickers, swirls van Zva Creative en bloemen van Prima Marketing.
Fijne vrijdag, liefs Karin

4 reacties:

Ilonka zei

hoi Karin ik vind ze allebei heel erg mooi en wat een zonnige en vrolijke creaties.

Een fijn weekend.

Groetjes Ilonka

Marjan zei

Dat ziet er allebei geweldig uit! Mooie kaart en mooie LO! Wat goed van je meiden, die loop zo volgehouden!

Groetjes, Marjan

sam zei

erg leuk kaartje en geweldige layout!

Tamara zei

leuk kaartje! en super layout.. leuke indeling zo met de titel :) xx Tamara

Een reactie posten