Scrapblog-Karin

zondag 29 augustus 2010

Magnolia Challenge #70

Ik heb toch zulk leuk nieuws! Mijn broer René en Debby gaan trouwen! Zoals jullie misschien weten wonen ze sinds dit weekend samen, en ze hebben samen besloten om de laatste periode van het leven van Debby als man en vrouw door te brengen! Ik vind het zo gaaf, en ben superblij voor ze. Het is natuurlijk wel allemaal erg dubbel, want lang zullen ze niet getrouwd zijn, maar daar moeten we nog maar niet te lang bij stilstaan....
Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt met sketch #70 van het Just Magnolia Challenge blog. Een leuke sketch, ik heb papier gebruikt van Pink Paislee, de tekststempel heb ik zelf gemaakt op de computer en de bloemen komen bij Wild Orchid Crafts vandaan. De blaadjes heb ik met een Martha Stewart pons gemaakt. De swirls zijn van Zva Creative.
***
Today I made this card with sketch #70 from the Just Magnolia Challenge blog. A real nice sketch and fun to work with. I used Pink Paislee papers. I bought the flowers and roses at Wild Orchid Crafts. I used Zva Creative pearl swirls and the leaves are made with a Martha Stewart punch.
***
Veel liefs, Karin

9 reacties:

Wendy Schoonhoven zei

Wat een lieve kaart en gefeliciteerd met het as huwelijk van je broer....ook al schijnt het erg dubbel te zijn? Groetjes, Wendy.

Fia zei

Lief heel lief kaartje met een schattig stempeltje Karin!
Gefeliciteerd met je broer en schoonzus ik heb het verhaal gelezen van je schoonzusje wat vreselijk en in en in triest.
Toch heel fijn dat ze nu gaan trouwen en dat ze dit saampjes nog mogen meemaken.
Ook voor jou heel moeilijk lijkt me, sterkte nog!

Groetjes Fia

Romy zei

Ik vind het prachtig hoe ze er samen toch nog een mooie tijd van kunnen maken en weten te genieten van deze periode, ondanks alle tegenslagen. Wat een mooi gebaar ook dat ze besloten hebben met elkaar te trouwen. Ze zullen zeker weten heel blij zijn met je lieve kaartje! Erg mooi!

Annemarie en Merit zei

Hele leuke kaart, veel sterkte want het is heel wat om dit allemaal mee te maken.

Annemarie en Merit

Angelique zei

Een heel mooi kaartje voor iets dat inderdaad heel erg dubbel is. Wat een zware tijd voor je broer en schoonzusje, maar ook voor jullie. Geniet van de mooie momenten die jullie samen nog mogen gaan beleven.

Grtjes Angelique

Scrappiness zei

Wat een prachtig kaartje zeg! En wat een mooie gedachte van je broer en zijn vriendin om toch te trouwen. Heel veel sterkte, het is een hele rare tijd lijkt me, inderdaad heel dubbel.

Margot zei

gefeliciteerd met het huwelijk! ik heb 't verhaal van je schoonzus op haar blog gelezen, erg indrukwekkend! leuk kaartje!

Marcea zei

Oh my word, this is so pretty. I really love your papers and use of colours. Glad you had fun with our sketch this week on JM
Thanks for joining us - hope you join us again
-x-

Why not pop over to my blog and join in my candy give-away!
xxx

Bev zei

Beautiful card! Thanks for joining us at JM this week x

Een reactie posten