Scrapblog-Karin

woensdag 11 augustus 2010

CardPatterns #76

Vanmorgen heb ik dit kaartje gemaakt nav sketch #76 van het CardPatterns challenge blog.
Het vrolijke papier is van Jillibean Soup, Summer Squash Soup. Het labeltjes is van Margriet en de roosjes heb ik gekocht bij Wild Orchid Crafts. Tilda is ingekleurd met de volgende copics:
Huid: E50-E51
Haren: E44-E43-E42-E41
Jurkje: R81-R83-R85
Toverstaf: YR21-YR23
Ik heb gisteren weer wat nieuwe copics binnen gekregen, dus daar ga ik ook nog lekker mee aan de gang. Het is een goede afleiding want we hebben verschrikkelijk nieuws gehad vorige week. Debby, mijn schoonzusje, heeft vorige week de uitslagen gekregen van de PET-scan en MRI. En helaas heeft ze niet veel geluk. Na 5 chemokuren, 31 bestralingen, een hoop pijn en ellende, blijkt dat de kanker gewoon zijn gang blijft gaan. Het is zo oneerlijk, ik kan de hele dag wel schreeuwen van frustatie.....je kan helemaal niets doen...die kanker gaat maar gewoon zijn gang.....
Gelukkig word ik rustig als ik lekker aan de knutsel ben, dus dat blijf ik dan ook maar lekker doen. En verder moeten we vollop genieten van de tijd die we nog met haar mogen hebben.
Veel liefs, Karin

3 reacties:

Marjan zei

Wat verschrikkelijk voor je schoonzusje en voor jullie, dit is zo'n afschuwelijke ziekte. Ik snap dat je er heel veel moeite mee hebt. En dan is onze hobby inderdaad een goede uitlaatklep, want je kunt je er een beetje in verliezen, even nergens aan denken. Je kaart is echt prachtig! Snoezig, dat stempeltje!

Groetjes en sterkte, Karin

Fia zei

Ohhh Karin wat een naar bericht zeg wat moet dit vreselijk zijn voor je schoonzusje en familie!
Ik wens je heel veel sterkte ook voor je schoonzusje en blijf vooral kaartjes maken ook deze is schattig!

Groetjes Fia

Tamara zei

gaaf, schattig kaartje :) xx Tamara

Een reactie posten