Scrapblog-Karin

woensdag 25 augustus 2010

Veel geluk (2)


En nog een trouwkaartje! Ook deze heb ik gemaakt voor de collega van mama, zodat ze keuze heeft! En die andere gaat mijn webwinkeltje in!
Ik heb gebruik gemaakt van sketch #116 van het Friday Sketchers blog.
Het papier dat ik heb gebruikt is van Jillibean Soup. De roosjes heb ik gekocht bij Wild Orchid Crafts en het labeltje heb ik zelf gemaakt. De postbode is net geweest met hele mooie papiertjes van Bo Bunny, en nog een paar copics, dus als het even kan ga ik daar vanmiddag iets moois van maken!
Fijne dag, liefs Karin

2 reacties:

Marjan zei

Leuk idee dat je er meer maakt en de overgebleven kaart kan zo je winkeltje in inderdaad.

Mooi is deze ook!!

Groetjes, Marjan

PatriciaKleijn zei

wow mooi zeg

*Kus Patries*

Een reactie posten