Scrapblog-Karin

zaterdag 3 november 2012

Zo vroeg....


Goedemorgen! Hebben jullie dat ook altijd, is het weekend, kan je uitslapen, lig je om 6.30 wakker.....om gek van te worden! Nou ja, we zullen maar denken dat ik uitgerust ben....
Ik wil jullie graag dit kaartje laten zien. Ik heb het kaartje al een tijdje geleden gemaakt, maar ben totaal vergeten om het om mijn blog te zetten.


De basis van de kaart is wit cardstock, en het design papier van Maja Design. Verder nog wat wondgaas, een doiley, bloemen, parels, stickles en een Magnolia DooHickey voor de swirls.
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend, wij gaan zo op pad voor de eerste turnwedstrijd van het seizoen voor Mara!
****
Liefs Karin

24 reacties:

Esther zei

Jahoor weet er alles van,bij mij was het 7.00.haha
Maar je kaartje is weer leuk.

Groetjes esther

Alice zei

en ik ook bij mij was het 4uur maar ben toch nog maar even blijven liggen tot het licht werd haha. hele mooie kaart is het geworden.
liefs alice

Anoniem zei

Een schitterende kaart Karin.Mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

Neline zei

Prachtige kaart Karin, supers van kleur ook.
groetjes
Neline

mariska zei

Wat balen dat je dan al zo vroeg wakker bent in het weekend. Zal wel door het werkritme komen. Althans dat ken ik van mij zelf.

En je kaartje is heel erg mooi zeg.
En die kleuren zijn schitterend.
Super!

Liefs mariska

jolanda zei

je kaartje ziet er weer prachtig uit.
een lieverdje

Corrie zei

Schitterend kaartje Karin
Groetjes Corrie

Tinie zei

Heel erg mooi, weer een prachtige éénheid!!!

Groetjes Tinie

Cinderella zei

Een geweldig mooie kaart en ja ik heb er ook last van misschien toch een vrouwending hihihi

een prettig weekend
Cindy

Elise zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt!! Wat een mooie swirls!
Groetjes Elise

Marjan zei

Oh wat is het weer een mooierd!!

Anita Meijer zei

Yep dat herken ik ook hahaha, maar zo heb je wel een lekkere lange dag. Wat heb je toch weer een superkaart gemaakt Karin, het is weer een toppertje.
Liefs van Anita

JOKE zei

Hoe kun je zo'n mooi kaartje nou vergeten....
Hij is prachtig!!!
En uitslapen? Zo zonde van mijn tijd...
Liefs Joke

Marrie zei

Hallo Karin,

Wat is het weer een lief kaartje wat je heb gemaakt.
Ja ik ken dat ik slaap soms ook maar 3 uurtje om gek van te worden.

Lieve groetjes Marrie

Marlies zei

Een hele mooie kaart! Mooi papier en wat en mooie swirls! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

Diana zei

Klinkt bekent Karin, heb daar ook regelmatig last van. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
Groetjes Diana.

Riet zei

Wat is dit weer een schitterende kaart Karin.

Liefs Riet.

arjette zei

Prachtig kaartje Karin!!!!
Hoe is de turnwedstrijd afgelopen??

gr. arjette.

Danoesja zei

Hoi Karin

Wat een schitterend kaartje, hele mooie kleur ook.
Je gepimpte Magnolia ster is gaaf, echt heel mooi.

Lieve groetjes
Danoesja

PatriciaKleijn zei

mooi kaartje hoor

Veel liefs,
Patricia

Nicole zei

Soooo sweet. Ik zal hem al langskomen op FB. Liefs, Nicole

Tina Makuc zei

Gorgeous work Karin.. Those papers are fantastic and I loooove your colouring..
Thanks for joining us in our very first Marvelous Magnolia Challenge..
Hugs, Tina

Chantal zei

Ik loop een beetje achter in blogland, maar Karin: ik kom graag nog even langswippen om te vertellen dat ik hem super vind zeg! Lieve groetjes, chantal

Berry zei

Love your colour choices thanks for playing at marvelous magnolia hugs Rebekah xx

Een reactie posten