Scrapblog-Karin

zondag 4 november 2012

DT - Easelcard voor Simply Magnolia


Er zijn al weer 2 weken voorbij, dus tijd voor een nieuwe challenge bij Simply Magnolia. Deze keer vragen wij jullie om een easelkaart te maken. Ik heb voor mijn kaartje wit en kraft cardstock als basis gebruikt. Het design papier is van Glitz, erg leuk papier en lekker rose, de kleur waar ik zo van hou!!


De randen van het papier heb ik aangezet met wat bruine inkt. De ovalen zijn gemaakt met nestabilities en de tekst heb ik zelf geprint. De bloemen komen uit mijn winkeltje.
De veren komen bij t' Scraphuis vandaan. De swirl is gemaakt met een Memborybox stans. Verder nog wat stickles en parelstaafjes.



De prijs wordt deze keer verzorgd door Creative Treasures. Als je nog wat meer inspiratie zoekt, zou ik zeker even naar het Simply Magnolia blog gaan, want mijn DT-collega's hebben weer prachtige dingen gemaakt!
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Midweek Magnolias #35 - Anything Goes
You, Me and Magnolia #1 - Anything Goes
De turnwedstrijd van Mara was gisteren erg leuk. Allemaal van die kleine meisjes die zo de best aan het doen zijn. Er waren deze keer geen prijzen te winnen, maar daarom was het voor Mara niet minder leuk!! 
*******
Fijne zondag verder, liefs Karin

29 reacties:

Diana zei

Wat een leuke challenge Karin. weet niet of ik er aan toe ga komen maar als ik wat tijd over heb ga ik zeker een poging wagen. Je kaartje is zoals altijd weer schitterend. Leuk dat je ook meedoet bij YMAM, veel succes.
Groetjes Diana.

mariska zei

Oooh wat een leukerd zeg!! Heel erg mooi gemaakt.
Echt een plaatje.

Liefs mariska

Nicole zei

Wat heb je weer een prachtige easelkaart gemaakt. Een echte "Karin". Leuk dat de turnwedstrijd zo leuk was. Liefs, Nicole

Sieta zei

Prachtige kaart Karin!

Liefs, Sieta

Maris zei

wat een schattige kaart heb je gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

Cinderella zei

Geweldig mooi kaartje

liefs Cindy

Corrie zei

Wat een mooie easelkaart Karin
leuk zo met die veertjes

groetjes Corrie

Plony zei

Wat een bjoetie!!!! Heel mooi gedaan, zo lief !
Fijne avond, groetjes Plony.

PatriciaKleijn zei

heel leuk gemaakt zeg

Veel liefs,
Patricia

Liesbeth zei

Wat een mooi easelkaartje Karin, super gemaakt hoor.
gr. liesbeth

Anoniem zei

Een schitterende easelkaart heb je gemaakt.Geweldig mooie kleuren .Groetjes Joke

Aleida zei

een heel mooi, lief, zacht kaartje!
groetjes,

Elise zei

Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt!! Mooie kleurtjes en Tilda is weer gaaf ingekleurd!
Groetjes Elise

Tineke zei

Wat weer een geweldig mooi kaartje Karin, sorry dat ik nu pas weer reageer maar was afgelopen week niet helemaal 100% maar het gaat nu weer iets beter en je andere kaartje is ook weer super.

Groetjes Tineke

Anke zei

Schitterende kaart Karin. Lekker roze
liefs Anke

Crealin zei

Hoi Karin,

prachtig kaartje weer, zo mooi ingekleurd en wit-kraft-roos is zo'n mooie kleurencombinatie. Heel inspirerend!

Veel liefs,

Lins

Bea zei

prachtige easelkaart Karin....

groetjes Bea.

Anita Meijer zei

Oh wat is die weer schitterend geworden Karin, zo mooi die zachte kleuren, ik zit er weer helemaal bij te zwijmelen hoor, ik vind hem super geworden zoals altijd.
Liefs van Anita

arjette zei

Wat een schitterende easelkaart zeg, prachtig!!! Mooi papier en je stempel prachtig ingekleurd, super!

gr. Arjette.

inge zei

Prachtige easel Karin, mooi al die zachte kleurtjes.

Groetjes inge

Lau W zei

So sweet easel card, love pink ! And all flowers are beautiful !
xxx

Riet zei

Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt.

Liefs Riet.

Suzi Mac zei

Beautiful card Karin, lovely soft colours and pretty design. Thank you for joining us at Midweek Magnolias.
Hugs
Suzi x

marja zei

Ooooh Karin wat een schitterend kaartje, zoveel mooie details, geweldig!!

Lieve groetjes Marja.

jacqueline zei

wat een schattige kleurtjes heb je gebruikt voor deze kaart!

liefst jacqueline

corryskaart zei

hoi karin
wat een prachtige kaart in die zachte kleuren en dank voor het meedoen bij YMAM
groetjes van corry

Chantal zei

Wauw Karin, wat een supergave easelkaart heb je ervan gemaakt zeg! Lieve groetjes, Chantal

Naomi zei

Heel erg leuke easelkaart Karin!
Leuke kleuren en heel mooi afdrukje!
Bedankt voor je deelname bij YMAM!

Veel Liefs
Naomi

dieke zei

Wat een supermooie kaart!
De kleuren zijn echt geweldig.

Tijdens het surfen liep ik toevallig tegen je blog aan, erg leuk om te zien wat je allemaal maakt!

Leuk als je ook bij mij een kijkje wilt nemen!
www.stempeldieke.nl

Groetjes van Dieke.

Een reactie posten