Scrapblog-Karin

vrijdag 9 november 2012

Een rood kerstkaartje deze keer...


Goedemorgen! Het is weekend voor mij, heerlijk. Lekker genieten van 3 vrije dagen!
Ik ben helemaal into de kerstkaarten, en ik moet er nog wel een paar, dus ik hoop dat ik jullie niet verveel met alweer een kerstkaart! En ik krijg zoveel inspiratie van al die mooie kaarten op jullie blogs!


Dit kaartje heb ik gemaakt met het Magnolia kerstpapier van vorig jaar. De basis is wit cardstock. Verder is het kaartje vrij simpel, de swirls zijn gemaakt met een Memorybox stans en het ovaal met nestabilities. Daaronder wat veertjes. Het kaartje is afgemaakt met wat bloemen en takjes (Martha Stewart pons). Op het afdrukje heb ik voor het sneeuweffect liquid applique gebruikt. Voor het glittereffect op de schoenen heb ik stickles gebruikt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Midweek Magnolia #36 - Walking in a Winter Wonderland
****
Fijn weekend allemaal! Liefs Karin

25 reacties:

Alice zei

heel erg mooi geworden. denk dat het nog niet gaat vervelen iedereen moet toch nog wel kerst kaarten maken.liefs alice

Tineke zei

Wauw Karin ik vind het weer een geweldig mooi kaartje enne volgens mij is zowat iedereen aan het kerstkaartjes maken!

Groetjes Tineke

Rachel zei

Mooi kaartje! Enne...jouw kaartjes gaan niet gauw vervelen hoor...!
liefs Rachel

arjette zei

Prachtig kaartje Karin!!!!! Kerstkaartjes vervelen nooit hoor, die van jou zéker niet!!! Geniet lekker van je vrije dagen!!

gr. arjette.

Chantal zei

Wauw hij is weer fantastisch Karin!

Corrie zei

wauwwww wat mooi!!!!

Groetjes Corrie

Neline zei

Prachtig rode kerstkaart Karin!
groetjes
Neline

Ilse zei

Wat een mooi kerstkaartje! Ze gaan zeker niet vervelen. Ik kijk er graag naar. Liefs,, Ilse

Anoniem zei

Wat een schitterende kerstkaart en hier verveel je me nooit me.Groetjes Joke

Aleida zei

Nee, nog lang niet zat! Dit is een hele lieve!
groetjes,

Tinie zei

Heel erg mooi weer deze kaart, ik blijf rood soms toch moeilijk vinden om te maken, maar die van jou is super gelukt!!!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Oh, Karin wat een schatje, gaat echt niet vervelen hoor, die veertjes doen het echt goed, liefs mams

Suzi Mac zei

Gorgeous Christmas card Karin, love her glittery boots and your colour combo. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck!
Hugs
Suzi x

jolanda zei

prachtig kaartje

Elise zei

Schitterende kaart is het geworden! Mooi papier en details!
Groetjes Elise

Anita Meijer zei

Ga jij maar lekker door hoor met kerstkaarten maken Karin, mij verveel je er zeker niet mee. Wat is het weer een toppertje geworden, helemaal super is die weer.
Liefs van Anita

Riet zei

Wowww Karin,wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Nicole zei

Ik sluit me helemaal aan bij Anita, Karin. Mij verveel je ook nog niet met je schitterende kerstkaarten. Dit is ook weer zo'n bjoetie. Dus vooral doorgaan. Fijn weekend. Liefs, Nicole

Marjan zei

Nee hoor, kerstkaartjes zijn leuk om te bekijken en deze is ook weer erg mooi geworden!

inge zei

Rood is altijd leuk voor een kerstkaart, deze ziet er weer heel mooi uit.

Groetjes inge

PatriciaKleijn zei

mooi kaartje zeg

Liefs,
Patricia

Else Irene zei

Beautiful! Thanks for playing with us at Wild Orchid Challenge this week ♥

Cathy Lee zei

Darling card, Karin. Love the red and white color theme. Tilda looks gorgeous among those frosty snowflake die cuts. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
Hugz,
Cathy Lee

Teresa zei

This is beautiful Karin, Thank you for joining us at Midweek Magnolias with your gorgeous creation.
Teresa x

Vicky zei

Such a gorgeous card I love the red & I lurve this Tilda.

Thankyou for also joining us girlies over at Midweek Magnolias, good luck sweetie.

Lotsa hugs Vicky xxx

Een reactie posten