Scrapblog-Karin

dinsdag 27 november 2012

DT - It's a Magnolia Challenge #46


Goedemorgen lieve bloggers! En zijn al weer 2 weken voorbij dus het is tijd voor een nieuwe challenge op het blog van It's a Magnolia Challenge. Wij vragen jullie deze keer om een winters kaartje te maken. Lijkt mij niet zo'n moeilijke challenge, ik zie er heel veel voorbij komen op alle blogs!!
Zuurstokgroen is onze sponsor deze keer. 


Ik heb voor mijn kaartje wit cardstock gebruikt en Magnolia design papier. De kerstbomen zijn stansen van Marianne Design, en ik heb het voorste boompje opgetuigd met ZVA Creative swirls. De ijspegels zijn ook gemaakt met een stans van Marianne Design. Verder nog wat wondgaas, bloemen, liquid applique en stickles. De takjes zijn gemaakt met een Martha Stewart pons.
Ik hoop dat jullie allemaal meedoen met de challenge! Voor meer inspiratie van de andere DT-leden moet je hier even klikken!!
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Marvelous Magnolia Challenge #4 - Non Traditional Christmas Colors
*********
Liefs Karin

23 reacties:

Alice zei

hele mooie kaart.
liefs alice

Anoniem zei

Een plaatje van een kaart.Vind de kleuren ook schitterend.Groetjes Joke

jolanda zei

heel erg mooi kaartje

Astrid zei

Wat een schitterende kaart Karin, prachtige kleuren !

liefs Astrid

Chantal zei

Ik vind je kaart helemaal geweldig Karin! Wat een superkleuren weer! Lieve groetjes, Chantal

Marga50 zei

Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Karin. Je kleuren zijn super.!! Groetjes Marga.

Corrie zei

Wat een plaatje Karin
Prachtig dat ijsblauw

Groetjes Corrie

Tinie zei

Wat weer een snoepie!!!

Groetjes Tinie

Neline zei

Prachtige kaart weer.
groetjes
Neline

Eve zei

Ik vind je kaart schitterend Karin. Groetjes Eve

Nicole zei

Zoooo schitterend Karin in die prachtige blauwtinten. Beeldschoon. Liefs, Nicole

Anita Meijer zei

Wauw wat is die weer schitterend geworden Karin, ik blijf dat turquoise toch zo mooi vinden bij dat wit, echt een toppertje eerste klas weer.
Liefs van Anitia

Christa zei

Prachtige blauw / witte kaart !! Bedankt voor het meedoen bij DML. Groetjes , Christa.

Trijntje zei

Wat een schatje Karin. Heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

Marrie zei

Hallo Karin,

Wat is dit weer een leuke kaart.
Prachtige kleuren en mooie details heb je er op verwerkt.

Lieve groetjes Marrie

Marjan zei

En wat is dit weer mooi!! Jouw kleurgevoel is perfect!

arjette zei

Prachtig kaartje weer Karin!!! Wat een leuk gezicht, die pareltjes op de kerstboom, staat héél leuk!!!

gr. arjette.

Rachel zei

Deze is schitterend Karin, wat een mooie kleur blauw! Echt een blikvanger!!!
liefs Rachel

Danoesja zei

Hoi Karin

Weer zooooo mooi in het heldere blauw, een heel lief kaartje.

Lieve groetjes
Danoesja

Marianne zei

Hij is weer prachtig Karin.
Liefs, Marianne

Diana zei

Hij is weer schitterend Karin, super!
Groetjes Diana.

Marlies zei

Een super mooie kaart met prachtige details en ook een mooie kleur! groetjes, Marlies

Riet zei

Wat een prachtige kaart Karin.

Liefs Riet.

Een reactie posten