Scrapblog-Karin

donderdag 15 november 2012

DT - The Dutch Magnolia Chickies #33


Hallo lieve bloggers! De maand is weer door de midden, dus het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij The Dutch Magnolia Chickies. Deze keer vragen wij jullie om een tag/label op je creatie te gebruiken.  Het is dus niet de bedoeling dat je een tag/label maakt!!
Ik heb met een patroon uit Sandra's shop een kadokaartje gemaakt voor mijn ouders, gewoon om hen maar weer eens te bedanken voor het oppassen wat ze geregeld met veel liefde en plezier doen.


Het papier is van Glitz, heerlijke kleurtjes zijn het! Als basis heb ik wit cardstock gebruikt. De randen van het papier heb ik bewerkt met bruine inkt. Verder nog wat wondgaas, een Magnolia DooHickey voor de hartjes swirl, een bedeltje, bloemen, parelstokjes, touw, een Cheery Linn stans voor het vlindertje en natuurlijk een labeltje. Die is trouwens gemaakt met een DooHickey van Magnolia. De tekst heb ik er zelf op geprint.


In het doosje zitten trouwens lekkere chocolaatjes, maar ik ben vergeten om de binnenkant te fotograferen.....
Er is een hele leuke prijs te winnen die wordt aangeboden door Jane Creative
Als je wilt weten wat de prijs is, en als je de creaties van de andere DT-leden wilt zien moet je hier even kijken!
*********
Liefs Karin

24 reacties:

jolanda zei

hele mooie creatie

Anoniem zei

Wat een mooie creatie heb je gemaakt met mooie details verwerkt en zeker de chocolade erbij helemaal geweldig.Groetjes Joke

Diana zei

Prachtig!
Groetjes Diana.

Chantal zei

Wauw Karin, je kaart is werkelijk weer fantastisch en wat een superleuke challenge hebben jullie weer bedacht! Lieve groetjes, Chantal

Anneke. zei

Prachtig, Karin! Wat leuk die merci reepjes aan de binnenkant.
Groetjes Anneke.

Tinie zei

Wat is deze stempel toch gaaf zeg, echt zo'n tuthola hoe ze daar zit, papier is werkelijk prachtig, weer een topper!!!

Groetjes Tinie

Nicole zei

Prachtig weer, Karin en groot gelijk zulke ouders moet je koesteren. Liefs, Nicole

Maris zei

Hi karin ,heel leuk je creatie xx

Anoniem zei

wowww great, lovely creation Karin

Elise zei

Wat een prachtige creatie in mooie kleuren!! Wat een leuk modelletje! Supermooi hoor!
Groetjes Elise

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje
en die inhoud....Jammie

groetjes Corrie

Jopie zei

Wat een prachtig kaart/doosje met lekkers erin, mooie kleurencombi.
groetjes jopie

Anita Meijer zei

Wat is die weer super geworden Karin, ik vind de kleuren, de details, kortom alles weer helemaal schitterend geworden en leuk zo met de chocolaatjes in de kaart. Een toppertje.
Liefs van Anita

Plony zei

Ik zat midden in een berichtje aan jou om 8 uur vanavond....valt de stroom uit, haha. Ik was dus aan het schrijven dat ik je kaartje weer helemaal te gek vindt!!!! Supermooi gedaan!
Liefs Plony.

Danoesja zei

Hoi Karin

Wat een heerlijk kaartje met het lekkers erin, je kaartje is echt prachtig, mooie kleuren weer.

Lieve groetjes
Danoesja

Sieta zei

Wauw Karin, wat is dit een pracht creatie.

Liefs, Sieta

Marianne zei

Beeldschoon gedaan weer Karin.
Liefs, Marianne

Magda zei

Karin,
Dank je wel voor je lieve reacties.
Wat heb jij weer mooie kaarten gemaakt!
Vooral je rendier vind ik prachtig!
Dit kaart is echt wel verrassend! Had niet gedacht dat er een surprise in verborgen was.
Leuk idee!! en heel mooi.
Lieve groeten,
Magda

PatriciaKleijn zei

leuk kaartje hoor

Veel liefs,
Patricia

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje, mooie kleurencombinatie! En de chcolaatjes erin zijn ook erg leuk!
liefs Rachel

arjette zei

Super mooi zeg!!! Sjiek stempeltje vind ik dat, prachtige kleurtjes heb je gebruikt!!

gr. arjette.

Marjan zei

Mooi cadeautje! Binnenwerk zal er zoals altijd wel tiptop uitzien, dat geloof ik meteen.

Riet zei

Wat heb je dit toch weer schitterend gemaakt Karin.

Liefs Riet.

Crealin zei

Wat een mooie kaart Karin en je kleurt zo mooi in. En dan die inhoud...jammie :-)

Liefs en fijn weekend,

Lins

Een reactie posten