Scrapblog-Karin

donderdag 1 november 2012

DT - Dutch Magnolia Chickies #32


Daar ben ik weer met een  nieuwe challenge op het blog van The Dutch Magnolia Chickies. Wij vragen deze keer of jullie een kadoverpakking willen maken of willen pimpen. Het mag bijvoorbeeld ook een gepimpt tasje zijn. Ik heb bij het Fairytale Event een leuke workshop gevolgd waar je allerlei kerstdoosjes ging maken. En dit is er eentje van. Het is een simpel doosje om te maken, en erg leuk om als kadootje aan iemand te geven. Ik heb er nu waxine-lichtjes in gedaan, maar natuurlijk kan je er ook wat anders in doen.


De basis is cardstock wat ik heb gewerkt met zwarte ink. Het papier heb ik bij de workshop gekregen, en ik weet eigenlijk niet van welk merk het is.....De tekst heb ik zelf geprint. Touwtje erom heen met Tilda erop. Het bedeltje komt uit mijn winkeltje.


De challenge duurt tot 13 november 18.00 en je kan een superleuke prijs winnen die is aangeboden door HobbyShoppie. Voor de prijs en de prachtige creaties van de andere DT-leden moet je even naar het blog van DMCC hoppen!!
********
Fijne dag allemaal, liefs Karin

16 reacties:

Chantal zei

Wauw Karin, wat een supermooi voorbeeld en prachtig doosje heb je gemaakt! Lieve groetjes, CHantal

Anoniem zei

Wat een mooi cadeau doosje heb je gemaakt.Heel erg leuk om weg te geven.Groetjes Joke

Tineke zei

Hij is helemaal super Karin, gaaf gemaakt!

Groetjes Tineke

Anneke. zei

Prachtig doosje, Karin. Erg leuk om met kerst cadeau te geven.
Groetjes Anneke.

Yvonne zei

Super mooi!! Zo leuk om te geven.
liefs Yvonne

Nicole zei

GEWELDIG MOOI weer, Karin!! Een super leuk k-do inderdaad. en je vorige creatie is al even mooi. Prachtig in blauw. Liefs, Nicole

Frosien zei

Wat leuk gemaakt Karin, erg mooi om weg te geven en jammer om deze te gebruiken. Groetjes frosien

Marlies zei

Wat een leuke kerstcadeautje heb je gemaakt! Een heel leuk idee!! groetjes, Marlies

arjette zei

Wat super leuk weer zeg, geweldig!!!!

gr. arjette.

Anita Meijer zei

Wat heb je dat weer super gemaakt Karin, ik vind het prachtig geworden.
Liefs van Anita

Anke zei

Wat mooi gemaakt. Super
liefs Anke

Maris zei

wat heb je dit leuk gemaakt Karin xx

Jopie zei

Hoi Karin,
Wat ziet dit er geweldig uit zulke warme kerstkleuren.
groetjes jopie

Esther zei

Wat een leuk idee zeg!!
Had ze natuurlijk al vaker voorbij zien komen maar nu is mijn geheugen weer een beetje opgefrist zeg maar.
Ook erg leuk als aardigheidje onder boom,bedankt voor de tip.

Groetjes esther

PatriciaKleijn zei

leuk gedaan hoor

Liefs,
Patricia

Marianne zei

Mooi gedaan Karin en je kaart hierboven mag er ook zijn.
Liefs, Marianne

Een reactie posten