Scrapblog-Karin

vrijdag 16 november 2012

Een bere-gezellige kerstkaart


Daar ben ik weer! Ik heb vanmiddag heerlijk zitten knutselen met de meiden en toen heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb maar weer eens een andere modelletje gemaakt, nl. een stair-step kaartje. 
Het papier is van Maja Design en de basis is creme cardstock.


Verder heb ik een Magnolia DooHickey gebruikt voor de swirls, een Tim Holtz stans voor de stans en een MD-stans voor de kerstbomen. De bloemen komen uit mijn winkeltje. Verder heb ik nog wat stickles gebruikt, parels en jute.
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Wild Orchid Challenge #63 - A Traditional Christmas
Midweek Magnolias #37 - Oh Christmas Tree
****
Fijne avond, liefs Karin

25 reacties:

Marianne zei

Prachtig gedaan weer Karin.
Liefs, Marianne

Nicole zei

Een heel gezellige kaart, Karin. Superdetails en weer zooo mooi ingekleurd. Liefs, Nicole

jolanda zei

prachtig kaartje

Marjan zei

Leuk , zo lekker knutselen samen. En ook leuk om een ander model te zien, ook dit gaat je weer perfect af! Mooi hoor!

Alice zei

wat een leuke kaart en wat is dat beertje toch schattig.
liefs alice

Annemarie en Merit zei

schattig kaartje Karin,gezellig zo samen met de dames aan de knutsel..

liefs annemarie en merit

Elise zei

Het is weer een prachtige kaart, karin!! Blijft een mooi modelletje!
Groetjes Elise

Unknown zei

Hoi Karin,
Wat een mooie kaart is het geworden, leuk dit model.
Groetjes Saskia

arjette zei

Geweldig kaartje!!!!!!! Wat is die beer toch leuk hè!!!!!

gr. Arjette.

Anita Meijer zei

Wat is je kaartje weer super geworden Karin, weer een toppertje eerste klas.
Liefs van Anita

Diana zei

Wat is die weer leuk Karin, super kaartje.
Groetjes Diana.

Marjan zei

Wat een prachtig kaartje Karin.
Het is ook een heel leuk afdrukje om mee te werken hè ?

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Echt een super gezellig kerstdagen, een schatje! Liefs mams

Anoniem zei

Ik bedoelde natuurlijk kerstkaartje!

Marlies zei

Een hele mooie, vrolijke kerstkaart! Prachtig gemaakt Karin met mooie details!! groetjes, Marlies

Marrie zei

Hallo Karin,

Wat een leuke kaart met dat lieve beertje.

Lieve groetjes Marrie

Anoniem zei

Een schitterende kaart met hele mooie details.Groetjes Joke

Corrie zei

Jij gaat lekker
deze is ook weer super mooi

Groetjes Corrie

Riet zei

Wat een schitterende kaart Karin,leuk die stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

janfien zei

En dat doe jij op een middag? Daarbij houd je ook nog de meiden aan het knutselen. Mag ik even jaloers worden? Jouw kaarten zijn echte kunstwerkjes. Allemaal.

Danoesja zei

Hoi Karin

Wat een liefje, echt een heel mooi kaartje.
Heerlijk om met je meiden te freubelen.

Lieve groetjes
Danoesja

Elizabeth zei

Beautiful card, Karin! Love the layering. Thanks for joining us at the Midweek Magnolias this week! Hugs, Elizabeth

Chantal zei

Ohhhh Karin, deze is ook fantastisch weer zeg! lieve groetjes, CHantal

Tina Makuc zei

I looooove Coco with present and your card is so wonderful Karin..
Great papers and fantastic colouring!!
Thanks for playing with us at Midweek Magnolias..
Hugs, Tina

PatriciaKleijn zei

super lief kaartje hoor

Veel liefs,
Patricia

Een reactie posten