Scrapblog-Karin

maandag 22 juli 2013

Vlinders!!


Hallo lieve allemaal!
Ik weet het, ik zou een vakantiebreak nemen, maar op ons vakantie adres hebben wij prima internet, dus ik kon het toch niet laten om dit kaartje te laten zien die ik nog voor mijn vakantie heb gemaakt. 



Ik hou het alleen lekker kort hoor, ik denk dat het voor zich spreekt wat ik allemaal heb gebruikt. Mocht je toch iets willen weten, mag je me altijd mailen!
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Scrapbook Stamp Society Challenge Blog #11 - Use a butterfly on your card
Besties Challenge - Floral Frenzy
*******
Veel liefs vanuit het zonnige Oostenrijk!!



22 reacties:

Anita van Merode zei

Hoi Karin,
Ook toevallig, ben met dezelfde Bestie bezig en heb hem bijna klaar. Een beetje dezelfde opbouw ook! Alleen hele andere kleuren vind die van jou mooier ingekleurd hoor. Heel mooie gedaan!
Groetjes Anita en nog een fijne vakantie.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. zei

Gorgeous,
love the desingn, colours, all
hugs to you and your companions
great foto-lovely nature
Tamara

Yvonne zei

Gaaf Karin en nu lekker verder genieten van je vakantie!
liefs Yvonne

Chantal zei

Nou heerlijk toch dat internet op vakantie! Lekker genieten meis! Je kaartje is schitterend wederom!

Wilma zei

Gaaf kaartje!
Fijne vakantie...ik ga vrijdag naar Oostenrijk.
Groetjes, Wilma

Tracy zei

Wow Karin, I love your pretty card. Beautiful colours and lovely embellishing. Tracy xx

Ju@nita zei

Wat een beauty heb je er weer van gemaakt Karin,het is elke keer weer een feestje om op je blog en nu ook op je facebook te mogen komen.Mij lukt het met al die warmte niet om iets te creëren,petje af dus.

Geniet lekker van je vakantie,

lieve groetjes Nit@

KarinsArtScrap zei

wat een schitterende kaart Karin prachtig afgewerkt.
Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

Groetjes Karin DT Member

Frosien zei

Prachtige kaart en wat heb je hem mooi afgewerkt, super... Ik wens je nog een fijne vakantie toe. Groetjes Frosien

Crea Astrid zei

Wat een schattig kaartje met deze lieve digi.
Geniet van je vakantie.

Groetjes, Astrid.

jolanda zei

mooie kaart

Unknown zei

wat een schattig kaartje, heel vrolijk.
geniet lekker daar, liefs mams

Unknown zei

wat een schattig kaartje, heel vrolijk.
geniet lekker daar, liefs mams

Kaija zei

This is soo Elegant card!
Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Hope to see you again next week.
Greetings Kaija DT-member

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Karin,wat een schattige kaart,ik moest even mijn kin oprapen,die lag op m'n knieën toen m'n mond heel ver openviel,WAUW,wat een dotje en wat een mooie zachte kleuren en die frantage erbij maakt het súper,geniet van je vakantie,lieve groetjes Miranda

Herma Schouten zei

Hoi Karin

Wat een prachtig kaartje is dit geworden, heel mooi in die zachte kleurtjes.
Geniet van je vakantie
lieve groetjes Herma

Antonie zei

Prachtig !!!

Richtsje zei

Dit ziet er prachtig uit, een beauty in zomerse kleuren! Daar waar jij staat is het ook supermooi zo te zien! Geniet jij maar van jullie vakantie! Het is zo voorbij!

Groetjes Richtje

Nicole zei

Wat is er weer veel te zien op je kaart Karin, en wat heb je haar toch mooi ingekleurd. Prachtig zo in die kleuren! Ik wens je een hele fijne vakantie in Oostenrijk!! Liefs, Nicole

Tracy zei

Hi Karin, what a stunning card! Love the colours and embellishing, the frontage and butterfly die. Really I should just say I love ALL OF IT! Tracy xx

Anoniem zei

Wat een geweldige mooie kaart heb je gemaakt Karin.Helemaal Toppie.
Fijn dat je goed internet heb op je vakantie adres helaas was dat bij ons niet dus kon geen reactie's achter laten.Groetjes en nog een fijne vakantie Joke

Helga zei

Hoi Karin ! You made this card so perfect. Stunning colouring - and the colors you used are so beautiful - I like it so much! All the other details give your adorable card a fantastic look !
Hugs Helga

Een reactie posten