Scrapblog-Karin

dinsdag 16 juli 2013

Besties of Oz


Hallo lieve bloggers!
Genieten jullie ook allemaal zo van het heerlijke weer. Wij wel hoor! Vandaag was mijn laatste dag werken, heerlijk, nu ben ik 3 weken vrij!!! Ik heb de afgelopen dagen heerlijk zitten kleuren met mijn nieuwe Besties. Het is wel meer uitdaging om deze stempels te kleuren in vergelijking met de Magnoliaatjes, maar het is wel superleuk om te doen. Op het Besties Challenge blog loopt een leuke challenge waar je een creatie moet maken met 1 van de Besties van Oz. Ik heb deze uitgekozen, is het niet een dotje??


De vorm van de kaart heb ik gemaakt met een Go Kreate mal. Het design papier is van Lily of the Valley. Uiteraard heb ik de randen van het afdrukje weer bewerkt met frantage van Stampendous. Volgende maand ga ik naar de beurs in Den Bosch met mijn moeder en dan wil ik nog meer kleurtjes van dit leuke spul kopen! Verder nog ribbelkarton van Joy! en de vlinderstans natuurlijk. Deze heb ik na een tip van het internet opgeplakt 'om een hoekje'. De bloemen komen uit mijn winkeltje.
Verder nog wat wondgaas, parels, stickles en jute. De swirls zijn gemaakt met een Magnolia DooHickey.


Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
 Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenge:
Besties Challenge - Besties of Oz
Cards & Scrap #176 - Alles Mag
****
Fijne avond allemaal, liefs Karin

19 reacties:

Yvonne zei

Wow, Karin ik vind je kaart helemaal geweldig!! Te gek leuke digi en heel mooie kleuren heb je ervoor gebruikt.
liefs Yvonne

Ustvarjalni utrinki Tamara P. zei

Stunning card, love the colours and shape
hugs Tamara

roelie zei

wauw karin
wat een prchtige oss kaart met deze bestie er op

komt super mooi uit op rood

gr roelie

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met dit dotje van een digi. Wat leuk dat je meedoet met de Challenge van Miekelotte is Challenging You.

Groetjes, Astrid.

Anoniem zei

Wauw,wat is ze mooi zo schitterend ingekleurd en wat een beauty van een kaart.Prachtige kleuren en zo mooi afgewerkt.Groetjes Joke

Ingrid zei

Karin ,
Wat een geweldig mooi kaartje.
Gr.Ingrid.

Joukje zei

Wat een geweldig mooie kaart!
Super kleuren en prachtig gekleurd.
Geniet van je vakantie.
Liefs Joukje

Marjan zei

Heel mooi kleurwerk en ook weer een erg mooie kaart, leuke kleuren heb je gebruikt!

Corrie zei

Wauwwww Karin
wat een super gaaf kaartje

Groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Heerlijk he om vakantie te hebben Karin, die van mij is maandag begonnen, zalig. Wat is je kaart schitterend, ik vind hem helemaal super de super.
Liefs van Anita

Deborah zei

Wat een fantastische kaart! Ik hou echt van je kleurencombinatie, top!!!
Liefs, Deborah

Unknown zei

Wat een prachtige kaart, eerlijk gezegd vind ik bestie leuker dan het magnolia popje, maar wel moeilijker inkleuren, geniet lekker van je vakantie, liefs mams

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geweldig Karin,wat is deze kaart een leukerd en zó mooi ingekleurd,ik ben er weg van♡,lieve zomergroetjes Miranda

Richtsje zei

Geweldig leuk gedaan Karin! Lekker vrolijk en heerlijk zomers met alles wat erop te ontdekken valt! Ga lekker genieten van je vakantie en dan nog een mooi uitje in het vooruitzicht! Heerlijk hoor!

Groetjes, Richtje

Ellen zei

Karin hij is super , prachtige kleuren heb je gebruikt.
wens je een heerlijke 3 weken toen, geniet ervan !!
Groetjes, Ellen

Chantal zei

Wauw schitterend zeg! Fantastische kaart weer Karin!!

Aya zei

Wat een prachtige kaart is dat geworden. Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
Lieve groetjes Aya

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een super mooi kaartje!! Leuk dat je meedoet bij C&S!
Groetjes, Yvonne

* Üla * zei

Wat een mooi en vrolijk kaartje.
Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij C&S.
Groetjes, Ula

Een reactie posten