Scrapblog-Karin

zondag 7 juli 2013

Ohoj Tilda


Hallo lieve bloggers!
Zijn jullie ook allemaal zo aan het genieten van het prachtige weer. We hebben er lang op moeten wachten, en ik hoop echt dat het zonnetje lekker lang in ons landje blijft schijnen!!
Ondanks het prachtige weer heb ik toch een kaartje gemaakt, want knutselen kan je immers ook lekker in de tuin (als er tenminste niet teveel wind staat....).



Ik heb als basis voor mijn kaartje wit en kraft cardstock gebruikt. Het design papier is van Magnolia. De randen van het papier heb ik bewerkt met bruine inkt en ik heb een stikrandje gemaakt met de naaimachine.
Ook heb ik voor het eerst het leuke Frantage spul van Stampendous gebruikt. Het werkt heel erg makkelijk dus dat ga ik zeker vaker gebruiken, want het effect vind ik echt super.


De foto's zijn niet helemaal super, ik vind ze zelf een beetje blauwe een gloed hebben maar ik kreeg het helaas niet beter.....
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Totally Tilda #75 - TomBoy Tilda
Midweek Magnolias #68 - Wish you were here
The Ribbon Girl - Add a Bow
Ik wens iedereen een hele fijne week, bedankt voor jullie bezoek en geniet lekker van het mooie weer!!
****
Liefs Karin

16 reacties:

Anoniem zei

Een beauty vaneen kaart,heel erg mooi met het Craft en magnolia papier.Je bloemen zijn ook erg mooi.groetjes Joke

Marga50 zei

Toppertje Karin ,wat een mooie zomerse kaart. Groetjes Marga.

Unknown zei

Ja het is heerlijk weer, en wij genieten dan ook met volle teugen. Voor de kinderen is het heerlijk omdat die vakantie hebben. Maar wat heb je weer een schattig kaartje gemaakt, ondanks het mooie weer. Het frantage spul van stampendous ga ik zeker aanschaffen, liefs mams

Maris zei

enig kaartje heb je gemaakt

Anita Meijer zei

Ik vind hem weer super Karin, zo heerlijk zomers, top is die weer zoals altijd.
Liefs van Anita

Chantal zei

Ik vind hem weer geweldig Karin! Ik ben gek op maritieme kaartjes! Dus helemaal mijn smaak! Lieve groetjes, Chantal

Marianne zei

Heel mooi gedaan, hij is toppie.
Liefs, Marianne

jolanda zei

prachtig kaartje

Marlies zei

Een hele mooie kaart met mooi details en een mooie kleuren combi, het rood springt er ook heel mooi uit, een leuk effect. groetjes, Marlies

Corrie zei

wat een lief kaartje Karin
mooi die bewerkte Frantage randjes

Groetjes Corrie

Marjan zei

Zo leuk vind ik dat ribkarton met wat verf, maakt het net ietsje stoerder. Gaaf Karin!

Frosien zei

Wat een prachtige kaart, hele mooie stempel en hij is weer pracht afgewerkt. Groetje sFrosien

Lizzidroege zei

Sooo pretty...love your design and coloring ..so happy to see you at totally tilda this time..lizzi

Unknown zei

Great card. Loving all that Gingham. Thanks for joining in with our tomboy challenge at Totally Tilda this time.
hugs
Dawn xx

Brigitte zei

She is such a sweetie!!! Love the embossing and your rippled cardstock. Thanks for joining us this time at Totally Tilda and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

Berry zei

Wonderful work Karin Thanks for playing at Midweek magnolias hugs Rebekah xx

Een reactie posten