Scrapblog-Karin

zondag 14 juli 2013

DT - Birds of a Feather @ Simply Magnolia


Hallo lieve allemaal!
Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie, dit kaartje is voor de nieuwe challenge op het Simply Magnolia challenge blog. De challenge is om vogels en/of veren te gebruiken op je creatie. Ik heb voor het laatste gekozen. Ik heb voor de vorm een Go Kreate mal gebruikt en het design papier is van Magnolia.


Verder heb ik nog kant gebruikt en wondgaas. Het ribbelkarton is van Joy! De randen van het papier heb ik bewerkt met bruine inkt. De takjes heb ik gemaakt met een Memorybox stans. De bloemen komen uit mijn winkeltje. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden!
De challenge loopt weer 2 weken en er zijn weer gave prijzen te winnen, dus ik hoop dat jullie allemaal mee zullen doen!
******
Fijne avond, liefs Karin

17 reacties:

Marga50 zei

Schitterend mooie kaart Karin en wat een mooie mal.fijne avond, groetjes Marga.

Deborah zei

Wat een prachtige kaart!!! Heel mooi gekleurd ook ;-)
Liefs,Deborah

Anoniem zei

Schitterende kaart .groetjes Joke

Unknown zei

de meiden liggen op hun luchtbed film te kijken, dus kan ik hier even vertellen dat het weer een schitterend kaartje is wat je hebt gemaakt, liefs mams

Magda zei

Mooie kaarten Karin!!
Het is een stille maand voor mij, lekker verlof aan zee en dus kijk ik ook maar af en toe naar de blogs. Ik wens jullie veel plezier met jullie vakantie!
Lieve groeten,
Magda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Karin,wat een lief kaartje heb je gemaakt met dit mooie bloemenmeisje,heel subtiel hier en daar een glittertje en mooie gecombineerde tintjes,lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Karen this is sooo pretty love it...lizzi

jolanda zei

prachtige kaart

Neline zei

Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt!
Toppie weer;)
groetjes
Neline

Tineke zei

Wauw wat een schitterende kaart Karin, zo mooi ingekleurd en alles past weer perfect bijelkaar!

Liefs Tineke

Joukje zei

Een prachtig kaartje weer Karin.
Het stempeltje is ook zo lief!

Lieve groetjes Joukje

Anita Meijer zei

Wat een toppertje weer Karin, ik vind hem weer helemaal te gek.
Liefs van Anita

inge zei

Het is een plaatje Karin, vooral de vorm van de kaart vind ik erg mooi.

Groetjes Inge

Corrie zei

Een heel lief en mooi kaartje Karin
Groetjes Corrie

Chantal zei

Ohhhh Karin, wat is het weer een pronkstuk zeg! Supermooi!

Tinie zei

Wowww wat een beauty, super mooie details!!!

Groetjes Tinie

Richtsje zei

Het is een superleuke kaart geworden Karin! Een hele lieve Tilda, echt een beauty heb je ervan gemaakt!!

Groetjes Richtje

Een reactie posten