Scrapblog-Karin

vrijdag 5 juli 2013

Vakantie!!!


Hallo lieve allemaal!
De meisjes hebben straks om 12.30 vakantie! En wat hebben ze er zin in. Ze hebben allebei een leuk jaar afgesloten met hele mooie resultaten. Volgend jaar gaat Lenka alweer naar groep 8 (wat worden kleine meisjes groot), en Mara naar groep 5. Maar eerst gaan we lekker uitrusten en genieten van de vakantie. De voorspelling voor het weer waren zonnig, maar ik weet niet waar de zon schijnt in NL, maar niet hier helaas.....
Natuurlijk gaan we nog lekker op vakantie, maar eerst nog even een paar weekjes thuis.
Dan even over mijn kaartje. Ik heb voor de vorm een Go Kreate mal gebruikt. Het design papier is van Maja. Ik heb woensdag trouwens het nieuwe papier van Maja binnen gekregen, het is zoooo mooi. En ik ben lekker vrij vandaag, dus ik ga zo nog even aan de knutsel.


Verder heb ik eigenlijk de gebruikelijke dingen op mijn kaartje geplakt, ik denk dat jullie wel weten wat het allemaal is. Mocht je toch iets willen weten, mag je me altijd mailen.
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Stamp wit Fun #217 - Celebrate
Addicted to Stamps #59 - Gorgeous Lace
**********
Fijn weekend allemaal, liefs Karin

15 reacties:

jolanda zei

super leuke kaart

Corrie zei

Wat een super leuke en vrolijke kaart Karin.
Hier helaas ook nog geen zonnetje te zien, maar wie weet komt hij straks nog ff om het hoekje kijken.

Geniet van jullie vakantie

Groetjes Corrie

Chantal zei

Wauw Karin, wat een toppertje weer! De zon schijnt hier wel in Alkmaar hihihi, maar ik zal zorgen dat ie ook jouw kant op komt. Bedankt voor je deelname aan onze Dutch Magnolia Lovers challenge en succes! Lieve groetjes, Chantal

Cinderella zei

Prachtige kaart Karin en hier ook nog geen zon te bekennen .
Ik wens jullie een fijne vakantie ik moet nog een weekje werken en dan lekker 3 weken vakantie

Liefs Cinderella

Anoniem zei

Prachtige kaart in mooie kleur en hier schijnt nu de zon.Ga zo even er in zitten want die zien we niet erg veel hier.Groetjes Joke

Unknown zei

Nou het zonnetje is toch nog gekomen, althans hier in amstelveen. Ik heb hem vastgespijkerd dus.............wat een beauty weer dat kaartje, ja die mallen vind ik ook prachtig, ga ik nog proberen.
Nu genieten van je vakantie, liefs mams

Liesbeth zei

Hij is prachtig Karin, fijne vakantie.
groetjes Liesbeth

Marga50 zei

Wauwwwwwwwww schitterend mooie kaart meis.Fijn weekend, groetjes Marga.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Karin.

Liefs Riet.

Magda zei

Wat fijn dat het schooljaar weer voorbij is en met goede resultaten!!
Proficiat aan de meisjes!
Mooie zomerse kaarten heb je weer gemaakt Karin!!
Hier bij ons is het echt zomer, eindelijk !!
Ik hoop dat jullie intussen ook van de zon kunnen genieten.
Lieve groeten en een leuke vakantie!
Magda

Anita Meijer zei

Wat is je kaart weer super Karin, een toppertje. Geniet heerlijk van de vakantie, het is in ieder geval begonnen met prachtig weer.
Liefs van Anita

Tineke zei

Ik vind hem weer helemaal toppie Karin, mooi gemaakt hoor!

Liefs Tineke

Cindy zei

Wat een plaatje weer Karin, super!

Leuk dat je mee doet bij Fashionista!

--Stempeltante-- zei

What an adorable card! Thank you for sharing!

Andrea zei

Very nice creation - I like it so much. Thanks for joining Stamp with Fun.
Big hug
Andrea-Emmi41

Een reactie posten