Scrapblog-Karin

maandag 1 juli 2013

DT - DMCC #48 - Zomer inspiratie


Hoi, hoi!
Het is weer de eerste van de maand, dus het is tijd voor een nieuwe challenge bij The Dutch Magnolia Chickies. Deze keer hebben we een mooie zomerse inspiratie foto. De sponsor van de challenge is Krea2day en je kan een waardebon van EUR 12.50 winnen.

Ik heb voor mijn kaartje wit cardstock gebruikt en design papier van Maja. De randjes heb ik bewerkt met bruine inkt en daarna heb ik een stikrandje gemaakt met de naaimachine. Achter het afdrukje heb ik wondgaas geplakt en 2 labeltjes die ik heb gemaakt met Magnolia DooHickey's.
Verder nog een stans van Memorybox voor de swirl, touw, een parelketting, stickles, poststempels van Magnolia, schelpjes en bloemen.


Omdat het bijna vakantie is loopt de challenge een maand ipv 2 weken, dus je hebt tot 30 juli de tijd om mee toe doen. Als je hier klikt kan je de prachtige creaties bekijken van mijn mede DT-leden voor meer inspiratie.


Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
*****
Fijne avond, liefs Karin

20 reacties:

Plony zei

Supermooie kaart Karin, mooie details, geweldig gekleurd....een plaaaaatje!
Liefs van Plony

Rachel zei

Hij is erg leuk Karin...echt een plaatje!
Rachel xx

Corrie zei

Een prachtig zomerskaartje Karin
Groetjes Corrie

Anoniem zei

Prachtige kaart en Tilda is schitterendingekleurd.Groetjes Joke

Unknown zei

wat een beauty weer, heel lief kaartje, liefs mams

Janny zei

Wat een prachtige kaart weer zeg, lekker zomers en prachtige kleuren, liefs Janny

Marga50 zei

Wowwwwww mooie zomerse kaart heb je gemaakt Karin.Groetjes Marga.

Neline zei

Heerlijk zomers kaartje heb je gemaakt, supers gedaan.
Het weer gaat vandaag ook lekker worden en aan het einde van de week:):)
groetjes
Neline

jolanda zei

prachtige kaart

Marjan zei

Mooi zomers kaartje, leuk die parelrand en de halve blauwe bloempjes verwerkt onder de witte!

Chantal zei

Hij is wederom weer geweldig Karin!

Riet zei

Wat een geweldige kaart Karin.

Liefs Riet.

Nicole zei

En wat voor een zomerse kaart. Geweldig mooi Karin!! Die Tilda blijft sweet. Liefs, Nicole

Anke zei

Wat een lekker zomers kaartje. Schitterend
liefs Anke

Diana zei

Hij is weer schitterend mooi Karin, Super!!
Groetjes Diana

Wendy Koorevaar zei

Het is een prachtig kaartje geworden Karin, kan er naar blijven kijken!

Liefs,
Wendy

Ellen zei

Toen ik hem zag was ik op slag verliefd, wat een schattige kaart heb je gemaakt Karin !!
Lieve groet, Ellen

Christa zei

Wat een heerlijk zomers kaartje heb je gemaakt , Karin ! Fijne dag. Groetjes van Christa.

JenniferD zei

Wow this is Totally Stunning Love all the Embellishments!

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Leuk dat je meedoet met onze challenge.

Lieve groetjes hanneke

Hobbyhome-hobbyartikelen.

Een reactie posten