Scrapblog-Karin

vrijdag 7 december 2012

Sneeuw!!


Wat ben ik blij dat ik vandaag vrij ben. Ik vind sneeuw echt hartstikke leuk hoor, maar niet als ik met de trein moet....!!! Het sneeuwt hier al de hele morgen en het pak sneeuw groeit gestaag, nu maar hopen dat het een beetje blijft liggen, dan kunnen de meiden lekker gaan sleeën vanmiddag.
Ik heb vandaag voor jullie een kerstkaartje, ik heb er nog geen genoeg van, dus ik ga nog even door met de kerstcreaties!! 


Ook voor dit kaartje heb ik mijn nieuwe tekststempel van Magnolia gebruikt. Het papier is ook van Magnolia en de basis is wit cardstock.
Verder nog een DooHickey voor de swirl, een Martha Stewart pons voor de takjes, wat wondgaas, pareltjes, stickles, een veer en wat roosjes
Ik wens iedereen een fijn weekend, geniet van de sneeuw, maar doe wel voorzichtig!!
******
Liefs Karin

19 reacties:

Riet zei

Weer zo schitterende kaart Karin.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Prachtig is je kerstkaart en veel plezier vanmiddag.Groetjes Joke

jolanda zei

heel mooi kaartje

Neline zei

Prachtige kaart Karin, het sneeuw verdwijnt hier weer heel erg snel, het is vies en nat:(
groetjes
Neline

PatriciaKleijn zei

heel mooi kaartje hoor

Veel liefs,
Patricia

Rachel zei

Ik heb er wel bijna genoeg van (de kerstkaartjes bedoel ik, letterlijk en figuurlijk) Dit kaartje is weer erg leuk! Mooi papier!

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt met dit lieve stempeltje

Groetjes corrie

Aleida zei

Een heel mooi kaartje! Hier hebben we alleen gisteren sneeuw gehad, vandaag is er niks bij gekomen!
groetjes,

Danoesja zei

Hoi Karin

Ik was ook blij dat ik lekker thuis was vandaag, wij hebben alles weer heerlijk versierd hier in kerstsfeer.
Je kaartje is weer supermooi en wat is die stempel die je gewonnen hebt gaaf.
Je vorige kerstkaarten zijn ook allemaal weer plaatjes van kaartjes.

Lieve groetjes
Danoesja

Anita Meijer zei

Wat is dit weer een schitterend kaartje Karin, helemaal super weer. Nou de sneeuw is hier al bijna verdwenen en is het een prutzooitje geworden. En ben gewoon op tijd op mijn werk aangekomen en ook weer thuis gelukkig want ik moest wel werken.
Liefs van Anita

Riet Kamstra zei

Prachtie kerstkaart Karin. Deze Magnolia stempel is een van m'n favoriete deze Kerst. Heel mooi gekleurd ook! Heb net even zitten shoppen in je winkeltje. Blij dat ik het gevonden heb!
Groetjes, Riet

Ustvarjalni utrinki Tamara P. zei

Gorgeous card, love the sentiment.
Thanks for visiting my blog and your tresured comment.
Hugs from sLOVEnija Tamara

Marianne zei

Hij is keigaaf Karin
Liefs, Marianne

Diana zei

Prachtig kaartje weer Karin.
Groetjes Diana

Nicole zei

Tis weer een schatje, Karin. Toevallig ben ik net met een kaart bezig met deze Tilda!! Liefs, Nicole

Tineke zei

Wat een bjoetie van een kaart laat je ons weer zien Karin, schitterend!

Groetjes Tineke

Anke zei

Wat een lieverd. Heel mooi kaartje.
Fijn weekend
liefs Anke

Marlies zei

Een super mooie kerstkaart! Een chique kleuren combi en wat een mooie tekst stempel! Een geweldig geheel Karin! groetjes, Marlies

mariska zei

Aaah wat een lieverd zeg!
Heel mooi gemaakt Karin.

Liefs Mariska

Een reactie posten