Scrapblog-Karin

zondag 30 december 2012

DT - Simply Magnolia

Hallo lieve allemaal!
Ik hoop dat jullie allemaal heerlijke kerstdagen hebben gehad. Wij in ieder geval wel, wij zijn op dit moment aan het genieten van een vakantie in eigen land en hebben het heerlijk. Helaas morgen weer naar huis, maar dan hebben we lekker nog een weekje thuis.
Vandaag begint er een nieuwe challenge op het Simply Magnolia blog. De challenge is om een creatie te maken met ballonnen erop. Ik heb voor deze lieve Tilda gekozen.


Het papier dat ik heb gebruikt is van My Mind's Eye. Verder nog de vlaggetjes van Crealies, kant, bloemen, ZVA Creative swirls, glittersteentjes van Magnolia en stickles.
De sponsor van deze challenge is The Pretty Little Ribbon Shop. Ze stellen een prachtige prijs beschikbaar, kijk maar eens hier, dan kun je gelijk de prachtige creaties van mijn collega's bekijken.
*****
Ik wens iedereen een hele leuke oud & nieuw morgen, doe voorzichtig met vuurwerk en tot in 2013!!
Liefs Karin

15 reacties:

marja zei

Wat een geweldig kaartje weer Karin, supers!!
Helaas gaan vakanties altijd veels te snel voorbij
:((, geniet er vanavond dan nog maar even van!!

Lieve groetjes Marja.

Anita Meijer zei

Hoi Karin, ik zag op facebook het schitterende huisje waarin jullie hebben vertoefd van de week, echt genieten zeg. Jammer dat jullie morgen weer naar huis moeten maar je hebt gelukkig nog een weekje. Je kaart is zoals altijd weer een plaatje, super vind ik hem. Top. Voor jou en allen die je lief zijn een super 2013 met heel veel moois, gezondheid, geluk, liefde en creativiteit.
Liefs van Anita

Magda zei

Proficiat Karin, ik wist niet dat je Designer was voor Simply Magnolia.
Knap hoor! Maar je maakt dan ook schitterende kaarten! En ik kan het weten.
Ik wens je een heel gezellig eindejaar en een prachtig nieuw!!
Lieve groeten,
Magda

Tinie zei

Schitterende kaart weer, super leuke details erin verwerkt!!!

Groetjes Tinie

Nicole zei

Je kaart is weer een bjoetie!! Wat fijn zo'n minivakantie in eigen land. Fijne jaarwisseling en een gelukkig en creatief 2013!! Liefs, Nicole

Romy zei

Wat een prachtig en feestelijk kaartje! Leuke vrolijke kleurtjes ook! Alvast een hele fijne jaarwisseling!

PatriciaKleijn zei

mooi hoor

Veel liefs,
Patricia

Danoesja zei

Hoi Karin

Wat een schitterend lief kaartje, heel mooi papier met deze kleurtjes.
Fijn dat jullie een weekje op vakantie zijn geweest, nu nog lekker een weekje nagenieten thuis.
Alvast een hele fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2013.

Lieve groetjes
Danoesja

Anoniem zei

Prachtige kaart Karin in schitterende kleuren.Een hele fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2013.Groetjes Joke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief,feestelijk kaartje Karin,de vrolijkheid spat er af.Die slinger blijft leuk!Ik wens jou en je dierbaren een goed,gezond en creatief 2013,lieve groetjes Miranda

Plony zei

Lief, vrolijk kaartje Karin, heeel leuk gedaan weer.
Een hele fijne jaarwisseling en tot blogs in 2013!!!!
Liefs Plony.

Sharon zei

A stunning card Karin. Just love your little floral arrangement. Hugs Sharon xx

Tineke zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Karin, lekker vrolijk!
Wens jou ook een hele fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief 2013.

Liefs Tineke

Corrie zei

Wat een mooi kaartje Karin
ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling toe en een heel goed 2013
Groetjes Corrie

inge zei

Wat een leuke kaart Karin, heerlijk al die kleurtjes na al dat kerstrood en groen. Ik wens jou en je familie een heel gelukkig, gezond en creatief 2013 toe.

Groetjes inge

Een reactie posten