Scrapblog-Karin

zondag 2 december 2012

DT - Simply Magnolia


Hoi, hoi!!
Wat hebben wij een leuke dag gehad vandaag. Om 13.00 heeft Sinterklaas ons bezocht samen met 2 pieten. En wat waren de meiden zenuwachtig en blij....en dan te bedenken dat ze allebei niet meer geloven maar gewoon lekker meedoen voor ons 4-jarige neefje Mick!!
De sint heeft weer leuke kadootjes gebracht voor de meiden dus ze zijn tevreden naar bed gegaan!!
Maar goed, even over mijn kaartje! Deze heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge bij Simply Magnolia. De challenge is om een kerstcreatie te maken, het hoeft dus niet per se een kaartje te zijn!


De sponsor van deze keer is Scrapbooking Allsorts
Dan even kort een opsomming van wat ik heb gebruikt voor mijn kaartje: wit cardstock, Magnolia design papier, nestabilities, parels, wondgaas, bloemen, chandeliers, een digitale stempel, stickles, een stans van MD voor de ijspegels en een pons van Martha Stewart voor de sneeuwvlokjes.
Je hebt weer 2 weken de tijd om mee te doen aan deze challenge!!

Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenge:
Creashop Duymelot - inspiratie foto
******
Fijne avond, liefs Karin

15 reacties:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dus terwijl je dochters als lieve engeltjes liggen te slapen plaats jij dit'hemels"mooi plaatje??Mooie heldere kleur blauw en prachtige compositie,hier kan ik echt van genieten Karin en ik vindt die pins ook zo mooi! lieve groetjes Miranda

Anita Meijer zei

Wat leuk dat Sinterklaas en piet langs zijn gekomen, helemaal gezellig Karin, ook al geloven je meisjes niet meer het blijft toch altijd op een bepaalde manier spannend, hahaha ik beken heb ik zelf ook nog als ik sinterklaas tegenkom. Zij liggen teminste tevreden in hun bedje, wij vieren het woensdagavond. Je kaart is zoals altijd weer helemaal geweldig, super.
Liefs van Anita

arjette zei

Wat leuk dat het Sinterklaasfeest zo'n succes was, grappig hè dat die meiden dat zo leuk meedoen!
Je kaartje is weer schitterend!!! Dat blauw witte vind ik zoooo mooi!!!

gr. arjette.

Anoniem zei

Wauw,wat een mooie kaart in het blauw.Helemaal geweldig.Groetjes Joke

Marianne zei

Heel leuk gedaan Karin.
Liefs, Marianne

Nicole zei

Tis weer een echte Karin!!! Wow, alles past weer zooo mooi bij elkaar. En die kleur is ook prachtig!! Grappig dat je meiden het dan op zo'n moment toch nog spannend vinden. Tja.....het blijven kinderen, toch?! Liefs, Nicole

Marjan zei

Mooie creatie weer, hoor! Inderdaad zoals altijd weer helemaal top verzorgd en uitgewerkt.
Leuk hoor, dat de Sintviering zo gezellig was.

Riet zei

Wat is dit weer een schitterende kaart Karin.

Liefs Riet.

Tineke zei

Schitterende kaart Karin, mooie kleuren!
Leuk dat je meedoet met de challenge en DT call van Duymelot.

Groetjes Tineke

Marlies zei

Een super mooie kaart en wat een mooie kleur!! Super details en je hebt een schitterend geheel ervan gemaakt Karin! groetjes, Marlies

Wilma zei

Wat een gaaf kaartje Karin!
Super in dat blauw!!
groetjes, Wilma

Annette zei

Hoi Karin, wat een gaaf kaartje met dat frisse kleurtje blauw, helemaal leuk hoor!
xoxo Annette

Crealin zei

Wat een pracht van een kaartje, leuke kleurencombo heb je gebruikt.

Groetjes,

Lins

Diana zei

Hihi, leuk is dat hè, ik ken het, hier gaat het net zo of beter gezegd ging, want ook de neefjes geloven niet meer zo. Je kaartje is weer een plaatje, schitterend.
Groetjes Diana

Chantal zei

Wauw Karin, je kaart is fantastisch! Bedankt voor je deelname aan de wedstrijd van Duymelot en DT-call!

Een reactie posten