Scrapblog-Karin

dinsdag 11 december 2012

DT - It's a Magnolia Challenge #47


Er zijn al weer twee weken voorbij, dus het is tijd voor een nieuwe challenge op het blog van It's a Magnolia Challenge. De challenge is om een kerstkaart te maken. Lijkt me niet moeilijk, dus ik hoop dat jullie allemaal gezellig mee gaan doen!!


De basis van de kaart is wit cardstock en het design papier is van Magnolia. Ook bij dit kaartje heb ik mijn nieuwe tekststempel van Magnolia gebruikt. En ik heb er sterretjes in gedaan, dus het geeft een superleuk effect als je het kaartje heen en weer schud. De bloemen komen uit mijn winkeltje. Op de achtergrond heb ik een stans gebruikt van Memorybox en wat wondgaas.
De challenge loopt tot en met 24 december. Je kan een hele leuke stempel van Edwin winnen die beschikbaar wordt gesteld door 't Scraphuis!!
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Tilda's Town #30 - Celebrate Christmas
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.
******
Fijne avond, liefs Karin

22 reacties:

Cinderella zei

Schitterende kaart
Liefs Cindy

Tineke zei

Wauwie wat een schitterende kaart weer Karin, gave kleuren en leuke details!

Groetjes Tineke

Anoniem zei

Prachtig Karin,wat een schitterende kaart en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

Neline zei

Prachtig Karin, supers in deze kleur.
groetjes
Neline

PatriciaKleijn zei

heel mooi kaartje hoor meis

Veel liefs
Patricia

Diana zei

Schitterend kaartje weer Karin!
Groetjes Diana

Anita Meijer zei

Wat een beauty is het weer Karin, ik vind hem weer helemaal top zoals altijd. Super.
Liefs van Anita

Nicole zei

Inderdaad Karin, wat een bjoetie weer!! Schitterend in die blauwtinten. Liefs, Nicole

Crealin zei

Wat een mooie kerstkaart! Ik vind de tekst super, die stempel ga ik voor volgend jaar ook op mijn wishlist zetten;-) Leuk DP heb je weer gebruikt.

Groetjes,

Lins

arjette zei

Schitterend kerstkaartje weer!!! Ik vind die mal van Memory box zooooo mooi!!

gr. arjette.

Fleur zei

A beautiful card, Thanks for sharing at Marvelous Magnolia.
HUGZ Fleur xXx

Marianne zei

Prachtig gedaan Karin.
Liefs, Marianne

jolanda zei

je kaartje ziet er weer super uit.
En weer in mijn lievelingskleur

Astrid zei

Een schitterende kaart Karin, prachtige kleuren !

liefs Astrid

Louise zei

Beautiful card, love the colors and your layout. Thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
Louise

mandy zei

ik vind je kaartje superlief
groetjes mandy

Marlies zei

Een hele mooie kaart Karin! Een mooi design en een leuke tekst stempel! groetjes, Marlies

Riet zei

Wat een schitterende kaart Karin.

Liefs Riet.

Christa zei

Prachtige blauwe kerstkaart , Karin !! Leuk dat je meedoet bij Tilda's Town. Groetjes , Christa.

Chantal zei

Ik vind je kaart weer fantastisch Karin! Het spat van je beeldscherm af! Lieve groetjes, Chantal

Crea Astrid zei

WAt een prachtige kerstkaart Karin. Leuk gedaan met het schud gedeelte.

Groetjes Astrid.

Delphine zei

Gorgeous card, Karin! Beautiful colours and a great design! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xxx

Een reactie posten