Scrapblog-Karin

zaterdag 15 december 2012

DT - The Dutch Magnolia Chickies #35


Goedemorgen! 
Vandaag start de laatste challenge van dit jaar bij The Dutch Magnolia Chickies. En we vragen jullie om een nieuwjaars creatie/kaart te maken.
Ik heb voor Sinterklaas de prachtige mallen van Go Kreate gekregen, dus die heb ik uiteraard gelijk gebruikt!! Het papier is van Maja Design. Verder heb ik uiteraard wat bloemen gebruikt, parelstokjes, kant, parels en stickles. De takjes heb ik gemaakt met een nieuwe Magnolia DooHickey en de vlaggetjes heb ik gemaakt met Crealies stanzen. Ook de cijfers zijn gemaakt met Crealies stanzen, en die heb ik ingekleurd met mijn copics.


Er is een leuke prijs te winnen die wordt aangeboden door CreaMiep. Je kan met de challenge meedoen tot en met 30 december. Als je de prijs wilt zien die je kunt winnen en de prachtige creaties van mijn mede DT-leden wilt bewonderen dan moet je even hier klikken!!
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Dutch Magnolia Lovers #46 - andere vorm kaart met kant/lint
Miekelotte's Challenges #3 - nieuwjaarscreatie
*****
Veel liefs Karin

22 reacties:

Anoniem zei

Karin je kaart is prachtig en in een mooie kleur.Je kaart verdeling is ook heel erg mooi.Groetjes Joke

Unknown zei

Ook dit kaartje ziet er weer mooi uit. Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Neline zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, leuk is deze stempel toch ook.
groetjes
Neline

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk ook dat je meedoet met de Challenge van Miekelotte is Challenging You.

Groetjes Astrid.

Anneke. zei

Prachtige kaart, Karin. Vind het modelletje ook erg leuk.
Groetjes Anneke.

Marjan zei

Wat een schatje in dat rode feestjurkje. Mooie kaart, Karin!

Magda zei

Karin, wat heb je er weer iets prachtigs van gemaakt!!
Hele mooie kleuren en design!
Je vlaggenlijn vind ik ook super!
Fijn weekend
Lieve groeten,
Magda

Plony zei

Prachtige kaart Karin en geweldig mooie kleuren.
Liefs Plony.

Aleida zei

Proost! Een heel leuk Nieuwjaarskaartje. Altijd handig om achter de hand te hebben voor als je op het laatste nippertje een kaartje krijgt van iemand wat je niet verwacht had.
groetjes,

Romy zei

Schitterende kaart! Heel feestelijk en stijlvol!

Sylvia zei

Jeetje, wat een schítterende kaart om het nieuwe jaar in te luiden Karin. Prachtige layout en mooie kleuren. Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging you.
Groetjes Sylvia

Anita Meijer zei

Wat is het weer een toppertje Karin, ik vind hem weer prachtig. En sinterklaas heeft je goed verwend met die mooie mallen, helemaal super.
Liefs van Anita

Nicole zei

Prachtig Karin en een hele mooie Go Kreate mal heb je gekregen!! Je kaart is weer beeldschoon en ook eeg mooi ingekleurd. Fijn weekend. Liefs, Nicole

Corrie zei

Wat een Prachtige Nieuwjaarskaart Karin
Groetjes Corrie

jolanda zei

heel mooi kaartje

Aya zei

Tilda heeft er zin in, echt uitnodigende nieuwjaars kaart.
Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
Lieve groetjes Aya

Karin zei

Wat een leuke kaart is het geworden, als die Tilda maar niet te tipsie wordt van de champagne!!
Groetjes, Karin DT-team Miekelotte is Challenging You

Marianne zei

Hij is prachtig Karin.
Liefs, Marianne

PatriciaKleijn zei

leuk kaartje hoor

Veel liefs
Patricia

Chantal zei

Ohhh deze is ook geweldig Karin!

Diana zei

Mooi kaartje Karin.
Groetjes Diana

Christa zei

Prachtige nieuwjaarskaart !! Leuk dat je meedoet bij DML. Christa.

Een reactie posten