Scrapblog-Karin

zondag 16 december 2012

DT - Gift Box Challenge Simply Magnolia


Goedemorgen lieve bloggers! 
Vandaag wil ik jullie graag mijn allereerste boek kaart laten zien die ik heb gemaakt voor de challenge van Simply Magnolia. Vandaag gaat de nieuwe challenge namelijk van start en het is de bedoeling om een kadoverpakking te maken, maakt niet uit voor welk thema!
De sponsor van deze challenge is Tilda's Town


Ik heb als thema kerst voor mijn boek kaart gebruikt. De beschrijving van de kaart kan je trouwens overal op internet vinden. Even googelen en je hebt er een heleboel, ook filmpjes!!
Ik heb wit en kraft cardstock als basis gebruikt. Het design papier is van Magnolia, dat ik allemaal heb bewerkt met bruine inkt. Verder heb ik nog parels en wondgaas gebruikt en bloemen uit mijn winkel.
De swirl is gemaakt met een Magnolia DooHickey en het labeltje heb ik hier vandaan. De takjes zijn met een Martha Stewart pons gemaakt.


De binnenkant heb ik vrij simpel gehouden omdat er een kleine kadootje ingaat. Ik heb alleen twee kerstboompjes opgeplakt die ik heb gemaakt met een Marianne Design stans. 
Als het goed is heeft een DT - collega van Simply Magnolia mijn boek kaart gekregen. Wij sturen nl bij dit challenge blog niet iedereen een kerstkaartje, maar je krijgt een maatje en die stuur je dan een leuke creatie met een kleine kadootje erin. Erg leuk om te doen en natuurlijk ook erg gaaf om te krijgen!


Ik wil met mijn boek kaart graag meedoen met de volgende challenges:
Marvelous Magnolia Challenge #7 - Anything but a Card
****
Fijn weekend, veel liefs Karin

22 reacties:

Maris zei

heel mooi gemaakt karin, ik vind het altijd erg knap zo een boekkaart, bedankt voor het meedoen bij YMAM( en bedankt voor je kaartje )

Anoniem zei

Wat een prachtige boekkaart heb je gemaakt.Groetjes Joke

Corrie zei

Wauwww Karin....wat mooi!!!!!

Groetjes Corrie

inge zei

Je gevulde kaart is gister aangekomen Karin, en ik vind het een supercreatie!! Man en kinderen waren ook enthousiast en vroegen zich af of ik in de prijzen was gevallen. Heel erg bedankt voor deze schitterende creatie met kadootjes!

Groetjes Inge

Happyezz zei

aaah die hebje echt super leuk gemaakt, net een soort boekje:) Staat in mn favorieten om ook eens te proberen:) Liefs

Anita Meijer zei

Wat is dit weer super Karin, echt top gemaakt. Het is weer een plaatje om te zien, helemaal top.
Liefs van Anita

Aleida zei

Dat boek is al een kadootje op zich! Wat leuk gemaakt, super.
groetjes,

Tineke zei

Wat weer een schitterende boekkaart Karin, gave kleuren en details!

Groetjes Tineke

jolanda zei

ziet er weer heel mooi uit

Nicole zei

Mooi, mooier, mooist!!! Echt prachtig Karin. Er valt weer zoveel moois te zien. Liefs, Nicole

Marlies zei

Een super mooi boekkaart Karin!! Super mooi gemaakt een heel mooi chique geheel!! groetjes, Marlies

arjette zei

Wat mooi zeg, prachtig!!! Lijkt me nog heel ingewikkeld om te maken...

gr. arjette.

Crealin zei

Hoi Karin,

je boekkaart is heel mooi geworden, zo'n mooi papier dat je gebruikt hebt en je Tilda'tje is weer knap ingekleurd. Zelf heb ik het nog niet geprobeerd maar je doet me er zin in krijgen om ook zo eentje te maken.

Liefs,

Lins

Anke zei

Wow wat mooi gemaakt.
Schitterend
liefs Anke

Unknown zei

Hoi,
Wat een prachtige boekkaart. Ziet er prachtig uit.
Groetjes Saskia

PatriciaKleijn zei

mooi zeg, ik heb bij doeading een keer zo1n boek gemaakt..

Veel liefs
Patricia

Chantal zei

Wauw Karin, je boekkaart is supermooi geworden! Lieve groetjes, Chantal

Astrid zei

Wowww, wat een schitterende boekkaart zeg, prachtig !!

liefs Astrid

Marjan zei

HEEL erg MOOI, Karin! Zo netjes gedaan en zo mooi strak, super! Ook qua kleur.

Diana zei

Gave creatie Karin.
Groetjes Diana

Debbie Pamment zei

This is just gorgeous! I love book boxes and your is stunning with the pops of red with the Kraft and white.
Thanx so much for joining us this week at MDUC for our Christmas challenge.
xXx

Eva Marie zei

wow...this is gorgeous! Fab work! ♥
Thanks for playing at MM
xx

Een reactie posten