Scrapblog-Karin

vrijdag 20 juli 2012

Vakantieeeeeee!!!!!!!!!!!


Hallo lieve bloggers! Het is vakantie bij ons in Almere!!! Laat de zon maar komen, wij zijn er klaar voor!
Helaas ben ik niet 6 weken vrij, maar ik werk half dus we hebben lekker veel vrije tijd om naar de camping te gaan en om leuke dingen te gaan doen! En natuurlijk ook om heerlijk uit te slapen!!
Maar ik wil jullie eerst dit kaartje laten zien. Ik heb als basis voor het kaartje wit cardstock gebruikt. Het papier is van My Mind's Eye. Verder nog wat wondgaas, bloemen, parels, stickles, nestabilities en het labeltje is een nieuwe Magnolia DooHickey. Erg leuk, heb je 4 verschillende kleine labeltjes. De tekst heb ik er met de pc opgeprint.


De swirl is ook met een DooHickey gemaakt. 
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Just Magnolia #166 - Birthday card
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
*******
Fijn weekend, liefs Karin

14 reacties:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Karin,wat een lieverdje in die snoepjeskleuren.Jij knipt je stempelafdrukjes erg mooi uit,dat lukt mij ( nog) niet zo goed hoor!Ook de hele kaart ziet er erg chique uit,mooi gedaan,héle fijne vakantie en héél mooi weer,groetjes Miranda

Riet zei

Schitterende kaart Karin,lief dat meisje,en weer zo mooi ingekleurd.
Geweldig papier en details.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Wat een schitterend kaartje en het papier is ook zo mooi.Groetjes Joke

Corrie zei

Wat een lief kaartje
heerlijke kleuren heb je gebruikt


Groetjes Corrie

Unknown zei

Je kaartje is prachtig. Een fine vakantie.
Groetjes Saskia

jolanda zei

super mooi en lief kaartje

Anita Meijer zei

Heerlijk hé Karin, wij zijn vandaag ook met de vakantie begonnen, ben zelf 3 weken vrij en was er ook zoooooooo aan toe en nog mooier we krijgen nog mooi weer ook tenminste als ik het weerbericht mag geloven. Je kaart is wederom weer en toppertje, hoe krijg je het toch telkens weer voor elkaar. Super.
Groetjes van Anita

Exclusively by Mel zei

Hi, fabulous card, so pretty and your Tilda is gorgeous, thanks so much for joining us at Just Magnolia.
Love, Mel. xxx

Nicole zei

Wat een plaatje weer Karin. Beeldschoon. Fijne "vakantie". Liefs, Nicole

Marjan zei

Mooie kaart! Fijne vakantie, geniet ervan!

Anke zei

Wat fijn dat je vakantie hebt. wij hebben ook vakantie nu alleen het weer nog maar volgens de berichten moet dat goef komen. je kaartje is weer prachtig. lieve kleurtjes ook. liefs Tessa en Anke

Jenny zei

Hey Karin, What a lovely card. I just love this colour and the way you have shaded Tilda. Thanks so much for sharing with us at Midweek Magnolias. Jen x

PatriciaKleijn zei

mooi kaartje hoor meis

Liefs,
Patricia

Tina Makuc zei

Beautiful card Karin!!! Love it to bits!!
Thanks for playing with us at Midweek Magnolias this week!!
Hugs, Tina

Een reactie posten