Scrapblog-Karin

dinsdag 17 juli 2012

Aardbeien meisje


Hoi, hoi! Over het weer ga ik het niet meer hebben......ik ga er gewoon van uit dat de zon ons niet in de steek gaat laten....de vakantie komt er voor ons nl. bijna aan! Nog 3 dagen!!
De meiden zijn er in ieder geval klaar voor. Op school doen ze niet veel meer en ook de trainingen voor turnen zijn bijna klaar.
Graag wil ik jullie dit kaartje laten zien met een digi van Mo Manning. Ik vind het zo'n schatje!


Ik heb papier gebruikt van Magnolia en wit cardstock. De vlaggetjes en letters heb ik gemaakt met een stans van Crealies. Verder nog wat wondgaas, kant, bloemen, parels, stickles en een Magnolia DooHickey voor de hartjes swirl.
****
Fijne avond, liefs Karin

17 reacties:

Riet zei

Wat een schitterende kaart Karin,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Karin
en dat stempeltje...zo schattig

Groetjes Corrie

Anoniem zei

Wat een schitterende kaart en het stempeltje is echt een schatje.Heel erg mooi.Groetjes Joke

arjette zei

Wat een mooi kaartje!!! De vrolijkheid spat er van af, heel leuk!!

gr. arjette.

Anita Meijer zei

Wat een schitterend fris kaartje weer Karin, heel mooi dat rood met wit, het springt het beeldscherm nog net niet uit, prachtig vind ik hem weer.
Groetjes van Anita

Romy zei

Wat heerlijk, zo'n zomers kaartje op een echte Hollandse 'zomer'dag. Heel schattig met die aardbeien!

Cinderella zei

Leuke kaart

gr Cindy

Chantal zei

Ohhhhh Karin, je kaart is werkelijk fantastisch!!!

Marianne zei

Heel mooi gedaan Karin.
Liefs, Marianne

inge zei

Wat een geweldig kaartje Karin.

Groetjes Inge

Christa zei

Het is zeker een mooi kaartje !! Prachtig in rood / wit .... Hele lieve stempel trouwens. En ik weet zeker dat er nog een zomer gaat komen. Geniet van de vakantie !! Christa.

Tinie zei

Echt een schatje deze stempel, weer een prachtige kaart er mee gemaakt!!!

Groetjes Tinie

Tineke zei

Wat een schitterende kaart weer Karin, zo mooi in het rood/wit, en de digi is superlief!

Groetjes Tineke

Marjan zei

Ik vind dit een schattige digi, erg mooi kaartje! Er komt beter weer aan, veel plezier!

Nicole zei

Wat een dotje, Karin. Liefs, Nicole

Cathy zei

Wat een prachtkaart!!! Heerlijk!!!

Anke zei

Wat een liefie.
Alvast fijne vakantie (met veel zon ;-)
liefs Tessa & Anke

Een reactie posten