Scrapblog-Karin

donderdag 26 juli 2012

Rond stair-step kaartje


Hallo lieve allemaal. Wat een weertje, echt genieten hoor. Wij zijn een paar dagen naar de camping geweest, nu 1 nachtje thuis, maar morgen lekker weer terug!!
Ik heb wel lekker kunnen stoeien met dit kaartje. En het was echt stoeien, want in de laatste Magnolia Ink stond dit modelletje met een uitleg, maarre, of ik snap het niet, of de uitleg klopte niet want ik miste 2 vouwlijnen. Maar goed, na 3 x een model te hebben weggegooid is het de 4e keer gelukt!


Het papier dat ik heb gebruikt is van Pion Design. Ik heb de randen aangezet met bruine inkt. Met mijn nestabilities heb ik de achtergrond van Tilda gestanst. De swirl is gemaakt met een Magnolia DooHickey. Verder heb ik wat bloemen gebruikt, parels en stickles. De stempel is een gratis digi van Marianne.


Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Wild Orchid Challenge #55 - Round in Circles 
Magnolia Stamp Lovers -  Tilda only
Magnolia Mania Challenge #51 - Prinz & Princess
******
Fijne avond, liefs Karin

15 reacties:

Janny zei

Wat een plaatje is dit zeg, ik ga me toch ook maar eens aan dit modelletje wagen, veel plezier op de camping, liefs Janny

arjette zei

Wat super leuk zeg!!! Volgens mij kloppen de beschrijvingen in de magnolia ink wel vaker niet, ben dat al een paar keer eerder tegen gekomen... maar het is je maar mooi gelukt, ziet er super uit!

gr. arjette.

Anita Meijer zei

Wat een leuk kaartje is het geworden Karin en wat zal je van binnen gevloekt hebben hahaha dat het 2 keer niet lukte, maar je ziet 3 x = scheepsrecht. Grappig dat je gewoon op de camping je kaartjes blijft maken, hij is weer top. Geniet vanaf morgen maar weer lekker van het campingleventje ook al wordt het wat minder qua weer, maar vermaken zullen jullie je wel.
Groetjes van Anita

Anoniem zei

Wat een schatje van een een kaart en zo apart,Geniet lekker van de vakantie.Groetjes Joke

Plony zei

Irritant wanneer een modelletje niet klopt hè Karin maar je hebt je er toch mooi uit gered en je kaartje is schitterend!!!!!
Lieve groetjes, Plony.

PatriciaKleijn zei

oo mooi zeg.. ik ben er ook mee bezig geweest maar heb het opgegeven!

Liefs,
Patricia

Marjan zei

Het is ook echt campingweer! Lekker hoor. Je kaart is mooi, een leuke model! Vervelend als je dan moet gaan zitten frutten om het goed te krijgen, maar dat is goed gelukt zo te zien.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Karin.

Liefs Riet.

Sieta zei

Prachtige kaart Karin en ondanks dat het patroon niet klopte is het je gelukt om het goed te krijgen.

Liefs, Sieta

mandy zei

zo die is leuk zeg veel plezier op de camping.
mandy iamc

Vivi Casale zei

absolutely gorgeous card!!
Thanks for joining us at MSL!
xx

Nicole zei

Wat een dotje Karin. Erg mooi. Liefs, Nicole

Astrid zei

Je kaartje is wel heel erg leuk!!
Wat een schatje!
Groetjes Astrid

Chantal zei

Ohhh Karin, ondanks het meerdere keren overdoen, vind ik je 4e versie dan ook wel heeeeeel erg gaaf hoor! Lieve groetjes, chantal

Kim zei

Absolutely gorgeous! Thank you for joining us at WOCC!
Hugs~ Kim

Een reactie posten