Scrapblog-Karin

woensdag 11 juli 2012

Little Mermaid Tilda


 Goedemiddag! Nog 1½ week en dan hebben de meisjes ook vakantie. Ik hoop dat de regen dan ook lekker op vakantie gaat, want ik heb er nu wel een beetje genoeg van. Maar ik denk niet dat ik de enige ben!! Het is natuurlijk wel lekker knutselweer, maar we zouden ook graag wat meer naar de camping willen gaan, want echt veel zijn we er nog niet geweest met dit weer......


Maar goed, genoeg geklaag. Even over mijn kaartje. Omdat ik nog van die leuke schelpjes had liggen kwam ik op het idee om Little Mermaid Tilda maar weer eens te gaan inkleuren. Ik heb papier gebruikt van Maja Design - Vintage Summer en wit cardstock. Verder heb ik nog wat wondgaas gebruikt, een labeltje, parels en bloemen. De glitters heb ik aangebracht met stickles. De swirl is gemaakt met een Magnolia DooHickey, het bedeltje komt uit mijn winkel.


Today I made this card with Little Mermaid Tilda. I used Maja Design patterned papers and white cardstock. Also some cheese cloth, a label, pearls and flowers. I made the glitters with stickles and the swirl is made with a Magnolia DooHickey. You can buy the charm in my shop.
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges / I would like to join the following challenges with this card:
****
Fijne dag, liefs Karin

25 reacties:

Corrie zei

Wat een prachtig zomerskaartje Karin
die stempel blijft ook zo leuk

Groetjes Corrie

Irm zei

Een hele leuke kaart,Karin! Vind de kleuren erg mooi! Groetjes, Irm

Neline zei

Prachtige kaart weer Karin, supers van kleur ook!
groetjes
Neline

Crealin zei

't Is een supermooi kaartje Karin, hier hebben we net een wolkbreuk achter de rug...wat een zomer he...

Groetjes,

Lins

PatriciaKleijn zei

mooi kaartje weer hoor

liefs,
Patricia

Nicole zei

Tis weer een plaatje, Karin. Schitterend. Liefs, Nicole

Anoniem zei

Wat een schatje van een kaart en hele mooie kleuren.Groetjes Joke

Kirsty zei

Hi Super colour scheme and I love your colouring on her ! Thanks for joining us in the Totally Tilda Challenge ;0)

Tinie zei

Wat een prachtige kleuren (geen roze?:) en weer een super geheel!!!

Groetjes Tinie

Rachel zei

Deze is ook weer prachtig Karin en ondanks dat het geen roze is hekende ik weer meteen jouw stijl voordat ik je naam las.......PRACHTIG!!!
liefs Rachel

Tineke zei

Wat een schitterende kaart weer Karin, enne ik moet nog 2,5 week en hoop dan ook idd dat de regen eens een keertje over is!

Groetjes Tineke

Riet zei

Prachtige kaart Karin,super die stempel.
Mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Cinderella zei

Hoi Karin,

Wat heb je weer een superschattige kaart gemaakt en ik hoop dat het weer snel beter wordt want dit is toch echt niks.

groetjes Cindy

Esther zei

Het is schandalig maar ik heb haar nog nooit gebruikt,terwijl ze toch zo leuk is.
Jouw kaartje is er in ieder geval erg leuk mee geworden.

Groetjes esther

Dragonlady zei

Beautiful card, love the soft colours. Thank you for playing in our Seaside challenge at Totally Tilda.

Hugs Ali x

Marjan zei

Zeker weer een erg mooie kaart, Karin!
Tja, dit weer... wij hebben al de eerste week vakantie, maar het zit niet erg mee. Ik vermaak me wel hoor, Silhouette aangeschaft en dus... maar toch... Hoop dat jullie beter weer hebben als de vakantie aanbreekt daar. Hebben wij het hier ook vast.

arjette zei

Wat een prachtig kaartje Karin, leuke stempel is dat!!! Leuk hoor, zo met die schelpjes!!

gr. arjette.

Nicolette zei

Prachtige kaart Karin. En nog gefeliciteerd met je toetreding tot het DT van Magnolia! Wat een eer!
Ik heb ook nog een vraag Ik vind de labeltjes die jij gebruikt op je kaarten (dikke kus, heel erg bedankt etc.) erg leuk. Kan jij mij doorgeven van welk merk die stempels zijn? En verkoop jij ze toevallig ook zelf? Ik lees het graag.

Groetjes, Nicolette

Anita Meijer zei

Hou maar op over het weer Karin, verschrikkelijk toch. Wij moeten hier ook nog 1 1/2 week en dan heb ik drie weken vakantie en mijn kanjertjes lekker zes weken. Kijk er nu al naar uit, heerlijk. Je kaartje is weer zoals altijd helemaal top geworden.
Groetjes van Anita

Marianne zei

Heel mooi gedaan weer Karin.
Liefs, Marianne

Chantal zei

Ohhhh Karin, wat een geweldig mooie kaart en je brengt ons echt een zomergevoel. Inderdaad nu nog wachten op de grote gele bol buiten en dan kan het toch helemaal niet meer stuk. Lieve groetjes, Chantal

Christa zei

Wat een super schattig kaartje !! Die stempel blijft wel zo lief .... mooi gekleurd. Christa.

Susie Sugar zei

Great card fab soft dreamy colours
Thanks for joining us girls for our "Seaside" theme @ The Totally Tilda Challenge
Hugs Susie Sugar xx

kbrandy4 zei

Gorgeous mermaid Tilda card!! Thanks for sharing at Totally Tilda!!
Hugs Hazel xx

Cathy zei

Prachtige kleuren!!!

Een reactie posten