Scrapblog-Karin

zondag 1 juli 2012

Dutch Magnolia Chickies #26

Goedemorgen! Het is tijd voor een nieuwe challenge bij The Dutch Magnolia Chickies. Omdat de vakanties zijn begonnen loopt de challenge deze keer een hele maand ipv een halve maand. Het thema is deze keer: alles mag! Uiteraard moet er wel een Magnolia stempel op zitten.


Ik heb voor mijn kaartje papier gebruikt van Magnolia. De zijkanten heb ik onder de naaimachine voorzien van een stikrandje. Met mijn nieuwe nestabilities heb ik de ronding met sterren gemaakt. Daaronder natuurlijk wel een stukje wondgaas! De vlaggetjes en de letters heb ik gemaakt met een Crealies stans. Verder heb ik nog touw gebruikt, bloemen, stickles. en ZVA Creative pearls.


Als je hier klikt kan je de andere prachtige creaties zien van het DT-team. Je kan een leuke prijs winnen van Hobbieshoppie deze keer. De challenge loopt tot en met 30 juli.
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenge:
Just Magnolia - it's a banner week
Tilda's Town #7 - time to celebrate
*****
Fijne zondag, liefs Karin

24 reacties:

Joukje zei

Een super mooie kaart.. Karin!!
Fijne zondag
Groetjes Joukje

Anneke. zei

Schitterende creatie, Karin! Deze kleuren, daar hou ik van. Leuke dingen zijn op je kaart te zien.
Groetjes Anneke.

Marjan zei

Ook heel mooi inderdaad zijn deze kleuren en dat vlaggenlijntje is zo lief erbij!

Crea Astrid zei

What a beauty. Mooi van kleur ook.

Groetjes AStrid.

Dina zei

wat een beauty super

Tineke zei

Wat weer een schitterende kaart Karin, hele leuke details heb je gebruikt!

Groetjes Tineke

Anita Meijer zei

Wat is die weer schitterend Karin, prachtig dat mooie lila. Hij is weer helemaal top!
Groetjes van Anita

Tina Makuc zei

Gorgeous card Karin!!
Thanks for joining us at Tilda's Town again!!
Hugs, Tina

Riet zei

Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt Karin.

Liefs Riet.

PatriciaKleijn zei

mooi kaartje zeg

Liefs,
Patricia

arjette zei

Oohh wat ontzettend mooi weer zeg, schitterend!!! Prachtig van kleur ook, mooi papier!

gr. arjette.

Céline zei

really gorgeous! love the cute bouquet! fab combo
thanks for playing with us at tilda's town this week
hugs
céline

Plony zei

Schitterende kaart Karin, heel veel mooie details weer. Ik vind de vlaggetjes ook heeeeel leuk zo op je kaart, TOP!
Liefs Plony.

Danielle zei

aaah wat een leuke kaart, lief je vlaggetjeslijn!

Anoniem zei

WAUW wat een schitterende kaart,mooie details en de vlaggetjes maken het helemaal af.Groetjes Joke

Corrie zei

Super mooi kaartje Karin!!!

Groetjes Corrie

Chantal zei

Ongelooflijk gaaf gemaakt Karin! Lieve groetjes, Chantal

Cathy zei

Superkaartje!!! Heerlijk mooi.

Aartje zei

Prachtige kaart, mooie kleuren en je bloemen en vlaggetjes vind ik super!
Groeten, Aartje

Magda zei

Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt Karin!!!
Allemaal kleine juweeltjes!!
Een plezier om te zien.
Een fijne week
Magda

Magda zei

Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt Karin!!!
Allemaal kleine juweeltjes!!
Een plezier om te zien.
Een fijne week
Magda

Elizabeth zei

Another gorgeous creation from you, Karin! I love your cards! Always so soft and special! I'm a big fan of yours! Thanks for sharing with us in Tilda's Town this week! Hugs, Elizabeth xx

Diana zei

Super kaartje Karin!
Groetjes Diana

Victoria zei

this is stunnign thank you fo rjoining us at JM this week x

Een reactie posten