Scrapblog-Karin

zondag 22 juli 2012

DT - It's a Magnolia Challenge #37


Goedemiddag allemaal op deze prachtige zonnige dag!
Vandaag is er een nieuwe challenge van start gegaan op het blog van It's a Magnolia Challenge. Deze keer is het de opdracht om een creatie te maken met het woord 'vakantie' erop. Ik heb een schudkaartje gemaakt. Ik heb als basis wit en blauw/groen cardstock gebruikt en het design papier is van My Mind's Eye.


Verder nog wat wondgaas en parels. Ook heb ik voor dit kaartje nieuwe bloemen gebruikt die in mijn winkeltje staan. De puntige bloemen heten Lily Flowers, deze heb ik in het wit en rose. En de andere nieuwe bloem heet Cosmos Daisy Flowers en deze heb ik in het wit.
De swirl is gemaakt met een Magnolia DooHickey en het bedeltje komt ook uit mijn winkeltje.
Miekelotte is de sponsor van deze challenge en je kan een serie papier winnen van de Turning Leaves Collectie. De moeite waard om mee toe doen zou ik zeggen!
Ik wil met dit kaartje ook graag meedoen met de challenge van Tilda's Town #10 - Anything Goes.
****
Fijne zondag, liefs Karin

20 reacties:

Dina zei

Wauh wat een plaatje

Elle zei

I love your card. So beachy!

Romy zei

Ik blijf die schudkaarten geweldig vinden en ook deze is super! Een prachtige, zomerse kaart!

Corrie zei

Wat een schitterend schudkaartje Karin

groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Het is weer een plaatje Karin, super gemaakt weer.
Groetjes van Anita

Nicole zei

Wat een lieverdje weer, Karin. Echt helemaal schitterend. Leuke bloemetjes ook. Liefs, Nicole

Riet zei

Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Karin.

Liefs Riet.

Ilse zei

Wat een ontzettend leuk kaartje, Karin.
Liefs,, Ilse

arjette zei

Wat een prachtig kaartje weer!!! Leuk gedaan zo met die glitters!

gr. arjette.

Unknown zei

Marin how beautiful , what a super design and card Hugs Elaine

Tina Makuc zei

I love shaker card and yours is gorgeous Karin!!!
Love the colours and that little charm is awesome!!
Thanks for playing with us at Tilda's Town this week!! Good luck in the draw!!
Hugs, Tina

Chantal zei

Wauw meis, je kaart is weer super!!! Wat leuk gedaan weer met het schudmateriaal! Lieve groetjes, Chantal

Astrid zei

Wat een lief kaartje! Heerlijk zomers!
Wat voor materiaal heb je gebruikt om als 'schudmateriaal' te dienen?
Groetjes Astrid

Anoniem zei

Een schitterende kaart in mooie kleuren.Ik geniet altijd zo van je kaarten.Groetjes Joke

Kizzy zei

Wat een pracht van een kaartje Karin, super leuke details en schitterende kleurtjes.
Liefs Kizzy

Cathy zei

Wat een pareltje!!! Ben helemaal verliefd op de kleuren die je gebruikt hebt!!!

PatriciaKleijn zei

heel mooi kaartje hoor meis

Liefs,
Patricia

Diana zei

Wat een schatje weer Karin.
Groetjes Diana.

Unknown zei

Oh What a super cute and totally gorgeous card, Thanks so much for playing along at Tilda's Town Challenge this week!!
Hugs
Karen
xxx

Janneke zei

Wat een prachtige kaart Karin ;o)
Leuk dat je meedoet bij Tilda's Town deze week.

Een reactie posten