Scrapblog-Karin

dinsdag 22 mei 2012

Totally Tilda Challenge #47


Hallo allemaal! Wat een heerlijk weer zeg, ik word er zo blij van. Het pinksterweekend heeft ook goede voorspellingen dus duimen maar dat het zo blijft!
Ik heb dit kaartje gemaakt voor een kennis van mijn moeder die is bevallen van zoon nr. 3. Stan! Het papier is van Magnolia en ik heb wit cardstock gebruikt. De klok is van Tim Holtz en de andere ronde stans is van Marianne Design.


Ik heb alles bewerkt met een beetje bruine inkt. Achter de klok heb ik wondgaas gedaan. De vlaggetjes en letters heb ik gemaakt met een stans van Crealies en de hartjes swirls zijn met een Magnolia DooHickey gemaakt. Nog wat bloemen en stickles en met kaartje is klaar!
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de challenge van Totally Tilda #47 - Oh Baby.
*******
Fijne avond, liefs Karin

17 reacties:

Liesbeth zei

Mooi gemaakt babykaartje Karin, gr. Liesbeth

Christine zei

Hi Karin cute Edwin creation lovely colouring & design great take on the chall theme.

Thanks for sharing with us at Totally Tilda chall/blog hop this time..good luck in the prize draw..

smiles Christine x

Yvonne zei

Wat een schat van een babykaart, Karin!
liefs Yvonne

Anoniem zei

Wat een schatje van een kaart vind het een heel mooi geheel.Groetjes Joke

arjette zei

Wat een plaatje!!! Lief kaartje hoor! Ja, voor een jongetje is roze natuurlijk wat lastig.. haha

gr. arjette.

Romy zei

Oh, wat mooi! Een hele schattige babykaart!

Anoniem zei

Wat een lieverdje!
Groetjes, Myriam

Plony zei

Lief hoor, wat is zo'n zelfgemaakte kaart toch leuk als je een baby hebt gekregen. Ik zag dat bij onze zoon en schoondochter ook wel, ze springen er gewoon uit. Die van jou gaat vĂ¡st ook weer met plezier worden ontvangen.
Liefs Plony.

Danoesja zei

Hoi Karin

Wat een plaatje van een babykaartje, echt heel mooi.

Lieve groetjes
Danoesja

Chantal zei

Wauw Karin, je kaart is werkelijk weer een bjoetie en wat heb je Edwin prachtig ingekleurd zeg! Lieve groetjes, chantal

Elise zei

Ik vind em weer supermooi!! Die stempel blijft ook zo lief en mooi.....
Groetjes Elise

Kizzy zei

Wat een super lief kaartje, de kleurtjes vind ik heel leuk en je stempel is heel mooi ingekleurd.
Liefs Kizzy

Mummylade zei

so fantastically cute! Thank you so much for entering our challenge and blog hop and Totally Tilda!

Liz's creative corner zei

Aw this is so cute, thanks for sharing with us at Totally Tilda, hugs Liz xx

PatriciaKleijn zei

heel leuk kaartje hoor meis

liefs patricia

Distressed Miss zei

Wow this is so beautiful Karin.
Thanks so much for sharing with us at Totally Tilda.
Don't forget our fab blog hop, loads of yummy candy up for grabs.
Big Hugs
Clare
xx

Jacqui P zei

Such a cute card Karin! lovely to see Edwin getting some love!! great details!
Thankyou so much for joining in our baby challenge and blog hop over at Totally tilda!
hugs
Jacqui P x

Een reactie posten