Scrapblog-Karin

dinsdag 1 mei 2012

Dutch Magnolia Chickies #22


Hallo allemaal! Ik hoop dat jullie allemaal een leuke koninginnedag hebben gehad. Wij hebben een heerlijke dag gehad. De meisjes hebben veel nieuwe boekjes gekocht op de vrijmarkt, en natuurlijk hebben we heerlijk op het terras gezeten in het zonnetje!
Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start op het Dutch Magnolia Chickies Challenge blog. Deze keer is de challenge: moederdag.


Ik heb voor mijn kaartje Pion papier gebruikt en creme cardstock. De randen heb ik bewerkt met bruine inkt. Het labeltje is een nieuwe Magnolia DooHickey waar ik met de computer een tekst op heb geprint. Verder nog wat wondgaas, ZVA Creative pearls, bloemen, stickles en een Magnolia DooHickey voor de hartjes swirls. De sponsor is deze keer Hobbyshoppie.
De challenge loopt tot en met 14 mei.
******
Fijne dag, veel liefs Karin

23 reacties:

Crea Astrid zei

Wat een prachtig kaart. Mooi papier en zacht van kleur.

Groetjes AStrid.

Esther zei

Het is weer een schatje hoor.
Heerlijke zachte kleurtjes.
Fijne week nog!!

Groetjes esther

Neline zei

Prachtig kaartje weer, heerlijk zo'n zacht kleurtje.
groetjes
Neline

Marjan zei

Beeldschoon! Ook je creaties hieronder waar ik door mijn drukke weekend niet op gereageerd heb zijn dat weer!

Groetjes, Marjan

PatriciaKleijn zei

heel mooi kaartje hoor

liefs patricia

Anoniem zei

Wat een mooie kleuren Karin.Een schar van een kaart.Groetjes Joke

Magda zei

Karin, ik vind jouw kaart bijzonder lief en prachtig met in die mooie kleuren!!
Fijne week
Magda

Rachel zei

Mooi kaartje Karin! Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt!

Tinie zei

Een schatje, wat weer een bijzondere mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

arjette zei

Wat een lief kaartje, heel mooi!!!

gr. arjette.

Fienny :) zei

Heey Karin,
Wat een bjoetie van een kaartje, heel erg mooi.
En wat een mooie en lieve pastel kleurtjes.
Ik keek, en dacht, oooohhhhh geen rosé, oké!!!
Maar deze is ook weer heel erg mooi, heel mooi papier, mooie bloemen, prachtige swirls, Tilda heeft een van haar mooiste jurkjes aan, alles heel mooi ingekleurd.
Ik ben weer zeer te vrede met dit mooie kaartje.
Karin, jij doet het SUPER-GOED, ga zo door!!!!!
Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

Tineke zei

Wat weer een schitterende kaart Karin! Ook je kleurwerk is weer super en het papier is ook weer jammie ;-)

Groetjes Tineke

Marianne zei

Beeldschoon is je kaartje weer Karin.
liefs, Marianne

marja zei

Wat een schitterend kaartje, wauwie!!! Super mooi papier heb je gebruikt!!

Lieve groetjes Marja.

Anneke. zei

Wat weer een topper , Karin! Hele mooie kleuren ook.
Groetjes Anneke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Karin,wat een geweldige kaart,ik vind de tinten bruin en blauw erg mooi bij elkaar passen,ook de magnolia met haar armen vol bloemen vind ik goed bij moederdag=bloemendag passen, groetjes Miranda

Yvonne zei

Mooi papier, mooie kaart een mooie tekst, gewoon alles is weer supers mooi aan je kaart!
liefs Yvonne

miriam zei

hij is prachtig karin
gr miriam

Riet zei

Schitterende kaart Karin,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Unknown zei

Stunning creation Karin What a fabulous card I love this one , great colours and that image is super well done.
Hugs Elaine

Bernadet zei

wat een geweldige kaart karin!!

Liberta zei

schitterende kaart. Mooi geheel.

Liefs,Lieb

Chantal zei

Hi Karin, wat heb je er een juweeltje van gemaakt zeg! heel mooi! Lieve groetjes, Chantal

Een reactie posten