Scrapblog-Karin

dinsdag 8 mei 2012

43 jaar getrouwd


Hoi, hoi!
Vorige week waren mijn ouders 43 jaar getrouwd, dus tijd voor een feestje, en een kaartje natuurlijk! Dit afdrukje had ik al een tijdje liggen, maar omdat ik nogal een Magnolia fan ben, heb ik er eigenlijk niets mee gedaan.....tot vorige week dus. Ik vond het zo'n leuk, toepasselijk koppeltje!
Het papier dat ik heb gebruikt is van Pion Design, als basis heb ik creme cardstock gebruikt. De randen van het papier heb ik bewerkt met bruine inkt.


Verder heb ik nog kant gebruikt, lint, parels, swirls van ZVA Creative en bloemen. Het labeltje is een DooHickey van Magnolia die ik door de printer heb gehaald voor de tekst.
Pap en mam vond het kaartje erg leuk, alleen wel een beetje confronterend...hahaha!!!
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de challenge van EKEF #114.
**********
Fijne avond, liefs Karin

30 reacties:

Unknown zei

Karin what a beautiful card I love this such gorgeous details Well done Hugs Elaine

Anneke. zei

Schitterend, Karin! Ik ben ook magnolia fan, maar begin de digi's van Mo steeds leuker te vinden ;)
Groetjes Anneke.

Elise zei

Ik vind het weer een prachtige kaart!! Mooi papier en kleuren...En een schitterend leuke stempel!!!
Groetjes Elise

Esther zei

Past er zeker erg goed bij.
Ook voor dit soort gelegenheden is deze erg leuk.
Net als jij wijk ik ook bijna nooit af van de Magnolia's.

Groetjes esther

marja zei

Ooooh Karin wat een prachtig kaartje!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Marlies zei

Een hele mooie kaart met een super leuke digi! Mooie kleuren en super details! groetjes, Marlies

Marianne zei

beeldschoon kaartje Karin.
liefs, Marianne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Karin,leuk zo'n kaart met een knipoog.Ik heb dit stempeltje ook en vond het zeer humoristisch maar ook vertederend.Je hebt er een hele mooie kleurencombinatie voor gebruikt en zo mooi ingekleurd.Groetjes Miranda

miriam zei

Prachtige kaart karin
gr miriam

Anoniem zei

Wat een ontzettende leuke kaart met zo mooie kleuren.Groetjes Joke

krearia zei

Wat een mooie kaart zeg. Deze digi vind ik ook geweldig (ga ik zeker nog een keer aanschaffen). Het papier is weer helemaal geweldig.

Groetjes Ria

PS op EKEF (elke kaart een feestje) willen ze deze soort kaarten. Ik zou meedoen (ook al worden mijn kansen dan weer kleiner LOL)

arjette zei

Wat een super mooi kaartje!!! Héél andere kleurtjes als wat ik meestal bij je zie maar zoooo mooi!!!!!

gr. arjette.

Ans S. zei

Super mooie kaart en de digi is heel toepasselijk.

Groetjes Ans

Anita Meijer zei

Echt geweldig dit, zal ik onthouden als mijn ouders in oktober 48 jaar getrouwd zijn, echt heel erg leuk gedaan zo. Top! Groetjes van Anita

Geertje zei

Wat een schitterend kaartje is dit!!!!!!!
Groetjes Geertje

Danoesja zei

Hoi Karin

Wat een prachtig kaartje voor je ouders, ik vind het een erg leuke afbeelding.

Lieve groetjes
Danoesja

Plony zei

Wat een beautie van een kaartje, schitterend. Ik heb deze stempel ook en vind hem zoooooo gaaf.
Lieve groetjes,Plony

Annemarie en Merit zei

heel mooi en leuk kaartje schattig afdrukje..

liefs annemarie en merit

Debby Kuster zei

Heb deze stempel ook ergens in mijn verzameling en ik gebruik heb eigenlijk ook alleen maar voor mensen die al zoveel jaar getrouwd of samen zijn. Vind de kleuren die je gebruikt hebt ook heel erg mooi

gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders
Liefs Debby ♥

Chantal zei

Wauw Karin, het is inderdaad geen Magnolia en eens een heel andere kleur, maar oohhhh je hebt het werkelijk weer fantastisch gedaan.

Corrie zei

Schitterend kaartje Karin
die stempel is ook zo leuk

Groetjes Corrie

Marjan zei

Leuk ter afwisseling toch?
Het blijft een leuke plaatje, dit aandoenlijk stel. Mooie kaart ook weer, Karin! Gefeliciteerd met je ouders.

Groetjes, Marjan

Fieneke zei

Mooie kaart, en die stempel blijft erg leuk voor deze doeleinde.
Groetjes Fieneke

Tineke zei

Wauw Karin ik vind hem super, die stempel blijft top voor dit soort kaartjes ;-)

Groetjes Tineke

Fienny :) zei

Heey Karin,
Wauw....wat een heel leuk kaartje.
Ja, dit past er heel goed bij, als je al zo lang getrouwd bent.
Jou Ouders zagen daar wel de grap van in.
Jij hebt de stempel dan ook wel weer heel mooi ingekleurd zeg.
Heel erg goed geslaagd kaartje.
Dat van zondag vond ik ook al zo'n mooi kaartje.
Sorry dat ik nog niet gereageerd had, ik was druk.
Leuk gedaan Karin, alle 2!!!!!!
Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

Liberta zei

Had hem al gezien op FB. Ik vind het een mooie kaart.
Prachtige kleuren.
Liefs,Lieb

Bernadet zei

SCHITTERENDE kaart vooral in combi met dit paar!
Vind dit papier ook zo geweldig!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

Magda zei

Bijzonder mooie kaart Karin!!
Ik vind het een prachtige creatie!!
Leuke stempel.
Een fijne week
Magda

*mieke* zei

Wat een geweldig mooie kaart heb je voor je ouders gemaakt Karin, schitterende kleuren!
Bedankt voor het mee doen bij Elke kaart een feestje deze week!
Groetjes Mieke

Ellen zei

Wat een prachtige trouwkaart Karin!
En wat mooi van kleur!
Bedankt voor het meedoen met EKEF!
Groetjes Ellen

Een reactie posten