Scrapblog-Karin

donderdag 10 mei 2012

TOMIC #49


Hoi, hoi! Mijn weekend is begonnen. Heerlijk. Ik wil jullie graag dit schudkaartje laten zien. Ik heb als basis wit cardstock gebruikt. Het designpapier is van Magnolia. Het schudmateriaal komt bij Wild Orchid Crafts vandaan. Verder heb ik bloemen gebruikt, ZVA creative swirls, wondgaas, lint en een labeltje. Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de challenge van TOMIC - bingo. Ik heb het rijtje flowers - magnolia patterned paper -  pearls gebruikt.


Hello! My weekend has just started, wahey! I would like to show you this shakercard. I used white cardstock and Magnolia patterned papers. I bought the shaker stuff at Wild Orchid Crafts. I also used flowers, ZVA Creative pearls, a label and ribbon. I would like to join the challenge at TOMIC with my card. I used the line flowers - magnolia patterned paper - pearls.
********
Fijne avond, liefs Karin

26 reacties:

Feikje zei

Prachtige kaart! Schudkaartje staat ook op mijn to-do list! Heel mooi hoe jij het hebt gemaakt!

Astrid zei

Wat een gaaf kaartje!
Mooie kleurtjes en leuk zo'n schudkaart!
Groetjes Astrid

marja zei

Wat een onwijs gaaf kaartje karin, supers!! Het schud materiaal is net echt water.

Lieve groetjes Marja.

Anoniem zei

Wat een super gaaf kaartje Karin.Weer helemaal geweldig.Fijn Weekend.Groetjes Joke

Elise zei

Weer een prachtige schudkaart! Mooi papier en kleuren en wat een mooie Tilda!
Groetjes Elise

Liesbeth zei

Mooi en leuk kaartje Karin.
gr. Liesbeth

Fieneke zei

Heel erg leuk Karin, Mooie kleuren bij elkaar en erg leuk om daar deze stempel voor te gebruiken!
Groetjes Fieneke

arjette zei

Wat een super leuk kaartje weer, heel mooi!!!!

gr. arjette.

Romy zei

Wauw, dat ziet er prachtig uit! Wat een leuk effect geeft dat schudmateriaal!

Cinderella zei

Een kei leuke kaart

gr en alvast een fijn weekend
Cindy

Fienny :) zei

Heey Karin,

WAAAAUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW :)

Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

Rachel zei

Wauw dit is ook weer een plaatje hoor.....prachtig zo'n zwemschudkaartje!

Liberta zei

Wat een gave kaart.
Hartstikke leuk.

Liefs, Lieb

Annemarie en Merit zei

super leuk kaartje..

liefs annemarie en merit

Esther zei

Heel leuk idee zo met het snorkelende meisje erachter.
het is net of ze door een patrijspoort naar binnen gluurt,super!!

Groetjes esther

Jenny zei

Great Card Karin, love the idea! Jenny x

Tineke zei

Wat een supergaaf schudkaartje Karin, zo leuk gedaan met die stempel, lijkt net alsof ze er zo doorheen komt snorkelen ;-)

Groetjes Tineke

PatriciaKleijn zei

heel mooi kaartje hoor

Liefs Patricia

Corrie zei

Wauwww wat een super gaaf kaartje Karin
ik ben er helemaal weg van

Groetjes Corrie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha,heel leuk gedaan,het lijkt net of ze door een patrijspoort van een boot koekeloert.Fijn weekend!Groetjes Miranda

janfien zei

Dit is helemaal te gek. Wat mooi uitgevoerd. En die kleuren zo passend bij het wateridee. Volgende maand gaan we weer met de boot over van Göthenborg-Kiel. Toch eens uit het raampje kijken of ik haar zie.
Waarom kom ik die leuke stempels nooit tegen? Ik heb dat babietje ook nog niet gevonden.
Groetjes
Josephine

Marjan zei

Leuke digi! Mooi ingekleurd! Een gaaf kaartje, Karin met het patrijspoort idee!

Groetjes, Marjan

Chantal zei

Werkelijk een fantastische kaart weer Karin! Lieve groetjes, Chantal

Unknown zei

Fabulous card Karen what a super image I love this one well done Hugs Elaine

Janny zei

Je kaart is prachtig leuk dat je meedoet aan de TOMIC, veel succes liefs Janny

Magda zei

Ja Karin, ik begin bovenaan en scrol dan naar beneden.
Wat een prachtige , vrolijke kaartjes heb jij gemaakt zeg!!
Groetjes
Magda

Een reactie posten