Scrapblog-Karin

zondag 13 mei 2012

It's a Magnolia Challenge #32


Goedemorgen! Nou mijn moederdag is goed begonnen. De meisjes hebben wij heerlijk verwend met zelfgemaakte croissants, knutselwerken en lekkere douchegel van Dove. Genieten hoor.
Vandaag is het ook weer tijd voor een nieuwe challenge op het It's a Magnolia Challenge blog. We hebben een leuke bingo deze keer. Ik heb voor mijn kaartje wit cardstock gebruikt en papier van Maja Design - Vintage Summer. Het ovaal is van nestabilities en de swirl is een Magnolia DooHickey.


Verder heb ik nog wondgaas gebruikt, bloemen, parels, een labeltje, stickles en kant.
Je kan een leuke prijs winnen van Miekelotte, en de challenge loopt tot en met zaterdag 26 mei.
Ik wil met dit kaartje ook graag meedoen met de challenge van Midweek Magnolias #10 - monotone/chrome.
*****
Fijne zondag, liefs Karin

25 reacties:

Riet zei

Wat is dit weer een schitterend kaartje Karin.

Liefs Riet.

Tineke zei

Het is weer een schitterende roze kaart geworden Karin!

Groetjes Tineke

Romy zei

Prachtige kaart! Ik vind dat verbandgaas erachter ook erg leuk, het geeft je kaart net dat beetje extra. Nog een fijne moederdag!

Wilma zei

Je kaartje is weer superleuk!!
Nog een fijne moederdag!
groetjes, Wilma

Anoniem zei

Wat een schitterende kaart is het weer geworden.Fijne moederdag verder.Groetjes Joke

Plony zei

Geweldigggg, het is weer een pláátje!!!
Fijne moederdag verder, lieve groetjes, Plony

Corrie zei

Wat een mooie kaart Karin
Fijne Moederdag

Groetjes Corrie

arjette zei

Wat een schitterend kaartje Karin!! Ik vind dat nieuwe maja papier ook zo ontzettend mooi, prachtig!!!

gr. arjette.

Aleida zei

Een hele mooie kaart. Mooie zachte kleuren.
groetjes,

Marianne zei

Rose is wel jouw favourite kleur denk ik.
Hij is weer beeldschoon.
liefs, Marianne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Karin,zo ben jij even verwend door je kinders,genieten toch?? Een heel lief kaartje,mooi gebruik van verschillende rose-tinten en mooi opgebouwd<groetjes Miranda

Christa zei

Hoi Karin , prachtige kaart heb je weer gemaakt !! En weer zo heerlijk roze .... Gave nestie ! Christa.

Liefs Ineke zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt karin. Groetjes en liefs van Ineke

Danoesja zei

Hoi Karin

Wat een prachtig kaartje met heel mooi papier - mooie nestabilitie en supermooi ingekleurd.
Je twee vorige kaartjes zijn ook supermooi, heel leuk hoe Tilda zo aan komt zwemmen.

Lieve groetjes
Danoesja

janfien zei

Wat een schat van een kaartje. Tjonge om jaloers op te worden.
Josephine

Ans S. zei

Je roze kaartje ziet er weer geweldig uit, super mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Teresa zei

Beautiful card Karin. Thanks for stopping by my blog. Hugs Teresa xx

Chantal zei

Ohhhh wat fijn dat je ook zo heerlijk verwend bent met Moederdag en je kaart is wederom een juweeltje Karin! Lieve groetjes, Chantal

Diana zei

Je kaartje is weer prachtig Karin.
Groetjes Diana.

Kizzy zei

Wat een schitterend kaartje!! Wat maak je leuke kaartjes, ik ga je gelijk volgen.
Ook bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, en dat je me bent gaan volgen.
Lieve groetjes.
Kizzy

Suzi Mac zei

Another adorable card Karin, love these rose colours you use and it's a fabulous layout. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck in the draw.
Hugs
Suzi x

Maris zei

wat een lievertje heb je gemaakt xx

Magda zei

Wat een prachtig kaartje Karin!!!!
Liefs
Magda

Magda zei

Wat een prachtig kaartje Karin!!!!
Liefs
Magda

Becky zei

Stunning card, great colouring and a fab layout
Thanks for joining us for this challenge at
Midweek Magnolias
Hugs, Becky x

Een reactie posten