Scrapblog-Karin

dinsdag 15 mei 2012

Dutch Magnolia Chickies #23


Goedemorgen! Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start op het blog van The Dutch Magnolia Chickies. De opdracht is deze keer om een vaderdag creatie te maken. Ik heb geprobeerd om er een beetje een stoer kaartje van te maken. Het designpapier is van Maja Design en ik heb creme cardstock gebruikt. Ik heb 4 eyelets door het papier geslagen en wat jute touw erdoorheen gehaald. De ronding heb ik gemaakt met een Marianne Design stans en de binnen ronding heb ik gemaakt met nestabilities. Omdat ik het toch een beetje kaal vond heb ik er wat bloemen opgedaan.....De swirls zijn met een Magnolia DooHickey gemaakt. Ik heb een labeltje gebruikt voor de tekst.
Je kan een leuke Tilda stempel winnen die wordt gesponsord door Doe@Ding.
Deze keer is Sonja van Creamiep ons gastdesigner, zij geeft een leuk prijsje weg bij meer dan 25 deelnemers. De challenge loopt tot en met 30 mei. Als je hier klikt zie je alle mooie inzendingen van mijn mede DT-leden!
***********
Fijne dag, liefs Karin

22 reacties:

Astrid zei

Een schitterende kaart Karin, prachtig !!

groetjes Astrid

Elise zei

Wauw, dat heb je weer erg mooi gedaan!! Mooi papier en stoere kleuren combo!
Groetjes Elise

PatriciaKleijn zei

mooi kaartje zeg

liefs patricia

Corrie zei

Schitterend kaartje Karin!!!!

Groetjes Corrie

Anoniem zei

Dat is een heeeeel leuk mannenkaartje ,helemaal schitterend.Groetjes Joke

marja zei

Wat een super gaaf kaartje Karin!!! Hele mooie stoere kleurtjes heb je gebruikt.

Lieve groetjes Marja.

Neline zei

Prachtige kaart Karin! Deze Edwin blijft toch leuk hé!
groetjes
Neline

Marrie zei

Hallo Karin,

Wat een leuke mannen kaart heb je gemaakt ziet er weer leuk uit.

Groetjes Marrie

arjette zei

Wat een onwijs leuk kaartje weer, super leuke kleuren!!

gr. arjette.

Magda zei

Prachtig werkje!!
Hele mooie kleuren en mooi gedaan!!
Prettige avond
Magda

Ans S. zei

Super mooie vaderdagskaart met stoere kleurtjes.

Groetjes Ans

Tineke zei

Wat een superleuke vaderdag kaart Karin, blijf het moeilijk vinden hoor een mannenkaart!

Groetjes Tineke

Marianne zei

Hij is weer prachtig Karin.
liefs, Marianne

Riet zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Karin.

Liefs Riet.

Diana zei

Wat heb je er weer een prachtige kaart van gemaakt Karin.
Groetjes Diana.

Hetty zei

Wat een leuk en super mooi kaartje

gr hetty

Esther zei

Erg leuk geworden je vaderdagkaart.

Groetjes Esther

Danoesja zei

Hoi Karin

Wat een schitterende vaderdagkaart.

Lieve groetjes
Danoesja

Jenny zei

Love this Karin - The papers are so lovely. Jenny x

miriam zei

mooie kaart in mooie kleuren karin
gr miriam

Chantal zei

Wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt zeg! Lieve groetjes, Chantal

Anneke. zei

Prachtig kaart, Karin! Mooie kleuren ook.
Groetjes Anneke.

Een reactie posten