Scrapblog-Karin

woensdag 1 juni 2011

Wedstrijd Club Scrappers Design


Er is weer een nieuwe kaartenwedstrijd op de club Scrappers Design. De opdracht is om een kaart te maken met een (kleine) kadoverpakking. Je hebt tot en met 31 augustus om je creatie in te leveren.


Omdat mijn ouders 42 jaar getrouwd zijn heb ik dit theelichten kaartje gemaakt. Het model heb ik hier vandaan. Het is een leuke kaart om te maken, en mijn ouders waren er echt superblij mee! Het papier is van Maja Design. Verder heb ik mijn nestabilities gebruikt, roosjes van Wild Orchid Crafts en de blaadjes heb ik uitgeponst met mijn Martha Stewart pons. De swirls zijn van Zva Creative en komen uit mijn winkeltje.

Nu ga ik snel verder met inpakken, want wij vertrekken vanavond naar de camping toe. (en natuurlijk moet ik mijn scrapspullen niet vergeten....) En het nieuwe Magnolia Ink magazine is ook net binnengekomen...dus die kan mee.

***

Veel liefs Karin

12 reacties:

Tinie zei

Ooohh wat is dit mooi!!! Prachtig van kleur en schitterende details, super!!!

Groetjes Tinie

Chantal zei

Wauw Karin, wat is ie prachtig zeg! Schitterend! Groetjes, Chantal

marja zei

Wooow Karin wat schitterend en wat een prachtige kleurtjes.
Fijn lang weekend op de camping!

Lieve groetjes Marja.

roelie zei

super mooi karin

je treft het wel met het weer
ga lekker genieten

gr roelie

Romy zei

Dat ziet er super uit! Wat een prachtige frisse kleurtjes en heel schattig Magnolia meisje ook!

Veel plezier op de camping! Als jullie terugkomen, ben ik waarschijnlijk zelf net op vakantie;)

chantal en sygrid zei

wouw schitterende kadokaart karin
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Diana zei

Wat een schitterende kaart Karin! Veel plezier op de camping, als het goed is krijg je mooi weer, dus dat zal vast wel lukken.

Groetjes Diana.

Hetty zei

Leuk zeg!! Orgineel cadeautje zo. Gr Hetty

arjette zei

Hoi hoi,

wat heb je dat weer prachtig gemaakt zeg, hééél mooi!!!!!!
Veel plezier op de camping!!!!

gr. arjette.

regina zei

hoi

het is weer een prachtige creatie!

erg leuk om cadeau te geven!

gr regina

Tineke zei

Wauw ontzettend gaaf gemaakt weer Karin en de kleuren zijn ook jammie...toppie hoor!

Groetjes Tineke

Christa zei

Hoi Karin , wat een prachtig doosje heb je gemaakt voor je ouders. En dat papier en die kleurtjes zijn echt geweldig. Tilda is mooi ingekleurd. Ik hoop dat jullie het fijn hebben op de camping ; aan het weer zal het niet liggen.....Creatieve groetjes van Christa.

Een reactie posten