Scrapblog-Karin

vrijdag 10 juni 2011

It's a Magnolia Challenge #8


Het is weer tijd voor een nieuwe challenge op het It's Magnolia Challenge blog. De opdracht is deze keer om een mannencreatie te maken (bijv. voor vaderdag). Het mag van alles zijn, zolang er maar een Edwin stempel op zit. De sponsor is deze keer Miekelotte, die 2 leuke Magnolia stempels weggeeft. Je hebt tot vrijdagavond 23 juni de tijd om je inzending in te sturen!

***


Ik heb voor mijn vader een label gemaakt voor op een wijn/rosefles. Het papier is van Maja Design. Voor het hart heb ik nestabilities gebruikt. Verder nog wat roosjes, Zva Creative swirls, touw en een labeltje. Verder heb ik nog wat kant gebruikt. Ik heb de volgende copics gebruikt voor Edwin: E44-E43-E42-E41-E50-E51-E93-E35-YR23-Y21.

***

Fijne dag, liefs Karin

9 reacties:

Diana zei

Wat een ontzettend leuk idee Karin, dat flessenlabel. Hij is erg mooi geworden.

groetjes Diana.

marja zei

Wat een super leuke label heb je gemaakt, echt gaaf!!!!

Lieve groetjes Marja.

Tinie zei

Ik vind dat toch zo origineel, hele mooie label!!

Groetjes Tinie

Fieneke zei

Wat een leuk label, ik ga ook nog iets voor vaderdag maken, misschien kan ik eens meedoen.
Groetjes Fieneke

Riet zei

Heel mooi gemaakt Karin.

Liefs Riet.

chantal en sygrid zei

schitterende label karin
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Marjan zei

MOOI, zoals altijd en dit model is weer eens wat anders!

arjette zei

Hoi hoi,

wat een ontzettend leuk idee!!! Geweldig leuk gemaakt zeg!

gr. arjette.

regina zei

heel erg mooi!

een heel leuk idee en mooi gemaakt!

gr regina

Een reactie posten