Scrapblog-Karin

maandag 13 juni 2011

Simply Magnolia - sketch challenge


Vandaag weer lekker aan de knutsel geweest. Dit weekend zijn we niet naar de camping geweest ivm familie-omstandigheden maar het weer was ook niet echt geweldig...

Het kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van de leuke sketch op het Simply Magnolia blog. Ik heb papier gebruikt van Magnolia, en mijn nieuwe Magnolia DooHickey swirl. Verder heb ik nog roosjes en druppels van Wild Orchid Crafts gebruikt, lint van het tuincentrum, een rub-on van Melissa Frances en mijn nestabilities. Tilda heb ik ingekleurd met de volgende copics: E44-E43-E42-E41-E50-E51-E93-R24-R22-R20-G02 en G07.

***

Fijne zondag, liefs Karin

16 reacties:

Liefs Ineke zei

Wat een schat van een kaart Karin. Echt geweldig mooi. Groetjes van Ineke

Deborah zei

Prachtig kaartje zeg!!! Zo mooi, leuke kleurtjes ook!
Groetjes Deborah

PatriciaKleijn zei

Heel mooi kaartje zeg

Liefs,
Patricia

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje karin
erg leuk gedaan
bedankt voor je deelname bij simply magnolia
liefs chantal & sygrid

Tinie zei

O wat is ze toch mooi!!! Je hebt er een super mooie kaart van gemaakt!!!

Groetjes Tinie

Romy zei

Wat een schattig kaartje met de aardbeitjes erbij! Hij is prachtig!

arjette zei

Hoi hoi,

wat een prachtig kaartje weer zeg!!! Heel mooi!!

gr. arjette.

regina zei

een prachtig kaartje!
heel mooi gekleurd en leuk papier!

gr regina

miriam zei

Wat een schattig en mooi kaartje

gr miriam

Frosien zei

Je kaart is super geworden, wat fleurig. Mooi gemaakt hoor! Groetjes Frosien

Marjan zei

Leuk dat rood! Mooi tekstpapiertje erbij, erg gaaf geworden, je kaart!

Groetjes, Marjan

Diana zei

Heel mooi kaartje.

Groetjes Diana

Marlies zei

Een super mooie kaart! Hele mooie frisse kleuren en mooie details!
groetjes, Marlies

Riet zei

Wat een prachtige kaart Karin.

Liefs Riet.

Astrid zei

Wat een superleuk kaartje!
Mooie kleuren heb je gebruikt!
Ik ben gelijk je volger geworden!
Groetjes Astrid

Anke zei

Wat een prachtige kaart.
Hele mooie details.
leuk dat je meedoet aan de challenge van simply magnolia.
groetjes Tessa & Anke

Een reactie posten