Scrapblog-Karin

maandag 27 juni 2011

Just Magnolia #112



Daar ben ik weer! Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge van het Just Magnolia and Hanglar & Stanglar blog, daar is het thema deze week 'butterflies'. Het papier is van Magnolia. Ook heb ik voor deze kaart mijn nieuwe grand nestabilities gebruikt. Verder nog roosjes, groene blaadjes, druppels en bloemen van Wild Orchid Crafts, het hekje en blaadjes heb ik gemaakt met Magnolia DooHickeys.
***

I made this card for the challenge at Just Magnolia and Hanglar & Stanglar blog, the theme this week is 'butterflies'. I used pattern paper and DooHickeys from Magnolia. Roses/flowers and leaves from Wild Orchid Crafts. I made the card with my brand new grand nestabilities, love them already!

***

Fijne avond, liefs Karin

12 reacties:

Frosien zei

Wat een leuke kaart, prachtig, mooie kleuren en mooi afgewerkt. Erg leuk. Groetjes Frosien

Chantal zei

Hoi Karin, wat een gave kaart heb je weer gemaakt zeg! Heel mooi met prachtige kleuren. Groetjes, Chantal

Astrid zei

Wat een schattig kaartje! En dat stempeltje is zo leuk!!
Groetjes Astrid

arjette zei

Wwoowww wat is die mooi zeg!!!!!!! Echt schitterend!!!!

gr. arjette.

Liefs Ineke zei

Wat een schatje Karin. Een schitterende kaart.

Groetjes van Ineke

miriam zei

Ook deze is weer prachtig karin en lekker vrolijk

gr miriam

Marjan zei

Weer een erg mooie kaart, leuk die Grand Nestabilities!

Groetjes, Marjan

Marlies zei

Wat een schattige kaart, heel mooi geheel!!
groetjes, Marlies

Tineke zei

Wow wat een superleuk kaartje heb je weer gemaakt Karin! Ik vind hem echt schitterend geworden.

Groetjes Tineke

Esther zei

Schattig kaartje heb je er weer van gemaakt.

Groetjes esther

marja zei

Wat een beauty van een kaartje Karin, super mooi geheel.

Lieve groetjes Marja.

Diana zei

Prachtig kaartje Karin!
Groetjes Diana.

Een reactie posten