Scrapblog-Karin

vrijdag 3 juni 2011

Simply Magnolia - Hearts Hearts Hearts


Hier even een berichtje vanaf de camping! Het is heerlijk weer, de kinderen zijn de hele dag aan het spelen en ik zit lekker voor de tent te knutselen. Soms moet ik wel even wat papier vasthouden ivm de wind, maar ik ben gelukkig nog niets kwijt..hihihi

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de 'heart, heart, heart' challenge van Simply Magnolia. Ik heb papier gebruikt van Bo Bunny, Vicky B.


De bloemen en roosjes zijn van Wild Orchid Crafts, de swirls van Zva Creative en het lint heb ik in het tuincentrum gekocht. Binnenin staat een digitale stempel die ik heb uitgeponst met mijn nestabilities. Ook het hart op de voorkan heb ik met nestabilities gemaakt. De takjes zijn uitgeponst met een Martha Stewart pons.

***

Veel liefs Karin

19 reacties:

miriam zei

wat een schitterende kaart weer karin .

gr miriam

Tinie zei

Hij is prachtig!!! Heel leuk model kaart ook!!
Fijne tijd!!

Groetjes Tinie

regina zei

hoi

wow supergaaf kaartje!!

erg mooi gemaakt leuk model!nog veel plezier op de camping!

gr regina

PatriciaKleijn zei

Heel erg mooi gedaan zeg

Liefs,
Patricia

Angela zei

Wat een schitterende kaart!!!
CG Angela

Fieneke zei

Mooie kaart! Wat een creatie voor op de camping. Heb je zeker veel spullen meegenomen?
Groetjes Fieneke

Romy zei

Oh, wat een prachtige kaart weer!

Aleida zei

Heel mooi kaartje! Lekker zo'n dagje rustig knutselen!
groetjes,

Hetty zei

Gaaf kaartje!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Karin.

Liefs Riet.

chantal en sygrid zei

wouw schitterende kaart karin
erg leuk gedaan
bedankt voor je deelname bij simply magnolia
liefs chantal & sygrid

Welkom bij Happy Stamper zei

schattig kaartje zeg, heel erg leuk gedaan hoor :)

lieve groetjes
angelique

Anke zei

Heel mooi gemaakt.
leuk dat je meedoet aan de challenge op simply magnolia.
Veel plezier op de camping.
groetjes Tessa & Anke

arjette zei

Wat een onwijs mooi kaartje!!! Hele mooie kleurtjes en wat is dat mooi papier zeg!!! Veel plezier nog op de camping!

gr. arjette.

Tineke zei

Supergaaf kaartje weer Karin, helemaal top!
Nog heel veel plezier op de camping.

Groetjes Tineke

Liefs Ineke zei

Wat een schat van een kaart Karin.

Gr. van Ineke

Marjan zei

Knap dat je zoiets moois kunt maken aan een camping tafel! Het is weer een schoonheid!

Groetjes, Marjan

sam zei

heel leuk kaartje!

Anja zei

Zo zeg dat is weer een super kaart.
Heel erg mooi.
Bedankt voor het meedoen aan het simply magnolia challenge blog.

Gr Anja

Een reactie posten