Scrapblog-Karin

vrijdag 24 juni 2011

It's a Magnolia Challenge #9


Het is weer tijd voor een nieuwe challenge op het It's a Magnolia Challenge blog. De opdracht is om een kaart te maken in een andere vorm dan een rechthoek of vierkant. Zorg dat er een magnolia stempel op je creatie zit. De prijs die je bij deze challenge kunt winnen is een waardebon van €7,50 te besteden bij ScrapParadise.


Ik heb voor dit kaartje My Minds's Eye papier gebruikt, mijn nestabilities voor het kaartje, roosjes van Wild Orchid Crafts, een rub-on van Melissa Frances en de roze druppelsteentjes zijn van Magnolia. Tilda heb ik ingekleurd met de volgende copics: E44-E43-E42-E41-E51-E50-E93-BG13-BG11 en BG10. Ik hoop dat jullie mee gaan doen met deze leuke challenge!

***

Fijne dag allemaal, liefs Karin

p.s. nog maar 5 volgers en dan ga ik weer een candy weggeven!!!

12 reacties:

arjette zei

Wat heb je dit weer onwijs leuk gemaakt zeg, mooi hoor!!!!

gr. arjette.

marja zei

Super leuk kaartje Karin!

Lieve groetjes Marja.

PatriciaKleijn zei

heel leuk gedaan meis :D

Liefs,
Patricia

Tinie zei

Wat een mooie, lieve kaart, prachtige kleuren combi!!!

Groetjes Tinie

Romy zei

Wat een superleuke en schattige kaart. Dat knoopjespapier is ook heel leuk.

regina zei

hoi

een superleuk kaartje!!

gr regina

José zei

Oh wat een ontzettend lief en leuk kaartje. Ik hou van rond en ik hou van easel cards. Deze is toppie! Leuke stempel, heel mooi ingekleurd.
Groetjes, Jose

Diana zei

Mooi kaartje weer Karin.
Groetjes Diana.

Aleida zei

Mooi kaartje, lekkere zomerse kleuren!
groetjes,

chantal en sygrid zei

schitterende kaart karin
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Riet zei

Prachtig gemaakt Karin,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Liefs Ineke zei

Je kaartje is schitterend Karin.

Groetjes van Ineke

Een reactie posten